Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@09:51:50 GMT

مراحل آموزش کشیدن خط چشم حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۹۰۱۰

مراحل آموزش کشیدن خط چشم حرفه‌ای

شاید تا به حال پیش آمده باشد که به جای یک خط چشم زیبا و ایده‌آل، چشم‌هایتان بیشتر شبیه پاندا شده باشد! پاندا موجود دوست داشتنی و محبوبی است؛ اما هیچ کس دوست ندارد زمانی که می‌خواهد در یک مهمانی شرکت کند، چشم‌هایش شبیه پاندا شود!

ابتدا بیائید ببینیم برای کشیدن یک خط چشم حرفه‌ای چه چیز‌هایی لازم است؟ با انوع خط چشم آشنا می‌شویم و سپس مراحل آموزش کشیدن خط چشم حرفه‌ای را با هم مرور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وسایل مورد نیاز برای کشیدن خط چشم

خط چشم (با یک برس مخصوص در صورت لزوم)
پرایمر
کانسیلر

قبل از اینکه در مورد کشیدن خط چشم صحبت کنیم، انواع خط چشم‌هایی که می‌توانید استفاده کنید را معرفی می‌کنیم.

انواع خط چشم  


خط چشم ژلی

این نوع خط چشم‌ها ممکن است در ابتدا، کمی مشکل ساز باشند؛ اما بهترین انتخاب برای افرادی است که عاشق چشم‌های گربه‌ای هستند. برای استفاده از این نوع خط چشم، باید از قلمو استفاده کنید. بهترین برند خط چشم‌های ژلی Maybelline است.
خط چشم مایع

خط چشم مایع، برای کشیدن یک خط چشم دقیق و مرتب، گزینه بسیار مناسبی است. این خط چشم‌ها در دو نوع بسته‌بندی وجود دارند؛ یک نوع به صورت بطری‌های کوچک با یک قلموی بسیار ظریف و نوع دیگر به صورت مارکر مدادی با نوک نمدی است. اگر مبتدی هستید بعداً به سراغ این نوع مداد‌ها بروید. خط چشم Sketch Marker Liquid Art Liner ساخت شرکت Too Faced برند بسیار خوبی برای این نوع خط چشم‌هاست.
خط چشم مدادی

این نوع خط چشم اولین انتخاب برای کشیدن خط چشم است؛ همچنین برای ایجاد یک جلوه دودی بسیار مناسب است. برند ۲۴/۷ Glide-On Eye Pencil در بین خط چشم‌های مدادی انتخاب بی نظیری است.

مراحل آموزش کشیدن خط چشم حرفه‌ای
مرحله ۱: زیرسازی برای کشیدن خط چشم


این مرحله اغلب، نادیده گرفته می‌شود، اما در واقع مهمترین مرحله است. پس از تمیز کردن صورت، یک مرطوب کننده مناسب به صورت و دور چشم‌هایتان بزنید.

مرحله ۲: با پرایمر شروع کنید

برای ایجاد یک حالت تمیز و یکدست در اطراف چشم‌ها، از پرایمر استفاده کنید. عملکرد اصلی پرایمر این است که پوست را نرم‌تر کرده و آرایش را آسان‌تر می‌کند. همچنین دوام آرایش را نیز طولانی‌تر می‌کند.

مرحله ۳: کشیدن خط دور چشم


برای این مرحله می‌توانید یک قلمو تهیه کنید. بهتر است از یک قلموی نازک استفاده کنید. با یک خط نازک در قسمت بالای پلک شروع کنید؛ سپس کمی آن را پررنگ‌تر کنید. کشیدن خطوط پهن ممکن است شما را عصبانی کنند. پس ابتدا خطوط را نازک کرده و خیلی آن را پهن نکنید. اگر از خط یک چشم راضی بودید، همین کار را روی چشم دیگر تکرار کنید. سعی کنید تا حد امکان تقارن را حفظ کنید.

تا اینجا شما خط پایه را کشیده‌اید.

مرحله ۴: خط چشم را خارج از محدوده چشم بکشید


در این مرحله خط چشمتان را کامل کنید. یک زاویه مناسب پیدا کنید؛ برای این کار خط پلکتان را دنبال کنید. سعی کنید این خط را گسترش داده و پررنگ کنید. این کار را با حوصله انجام دهید؛ چون اگر خراب شود باید از اول شروع کنید!

شما می‌توانید با مداد خط چشم پایه را بکشید و سپس با قلمو، آن را به سمت بیرون بکشید.

پس از کشیدن خط چشم، می‌توانید روی مژه و ابرو ریمل بزنید.



نکته: سعی کنید در حین کشیدن خط چشم، آرنجتان، تکیه‌گاه داشته باشد و با دست دیگر آن را ثابت نگهدارید تا یک خط چشم تمیز و دقیق بکشید.

اگر می‌خواهید سایه چشم نیز داشته باشید، ابتدا سایه چشم خود را کامل کنید و سپس به سراغ کشیدن خط چشم بروید، در غیر این صورت ممکن است پودر سایه روی خط چشم آمده و جلوه آن را کم کند. منبع: ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و زیبایی آرایش چشم خط چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى

به گزارش "ورزش سه"، بعد از كسب صد امتياز مژگان رحمانى در مرحله اول رقابت‌هاى راه يابى به رقابت‌هاى ٢٠٢٤ "PDC" يا همان سازمان حرفه‌اى دارت جهان كه ابتداى فروردين ١٤٠٣ در شهر ويگان انگلستان برگزار شد، قهرمان عنوان دار دارت كشورمان اول و دوم ارديبهشت نيز در پيكارهاى مرحله دوم ١٠٠ امتياز مهم ديگر را نيز با كسب سه پيروزى مقابل دارت بازان كشورهاى انگلستان، فنلاند و اسكاتلند به دست آورد تا جمع امتيازات خود از دو مرحله ابتدايى را به دويست امتياز افزايش دهد.

مژگان رحمانى با سه مدال طلاى انفرادى رقابتهاى آزاد دارت دنيا بعد از برطرف شدن آسيب ديدگى شديد كتف دست راست خود درخشش دوباره‌اى را در بين قهرمانان عنوان دار جهانى اين رشته ورزشى مهيج آغاز كرده كه شب گذشته با پيروزى ٤ بر ٣ مقابل ناتالى گيلبرت انگليسى همراه بود كه در جايگاه هشتم زنان حرفه‌اى جهان قرار دارد.

پيروزى‌هاى ٤ بر ١ مقابل حريف فنلاندى، ٤ بر ٣ برابر دارت باز عنوان دار انگليسى و ٤ بر ٣ در مصاف با رقيب اسكاتلندى موجب شد تا بهترين و حرفه‌اى‌ترين دارت باز زنان و مردان ايران با شرايط مطلوب‌تر و روحيه بهترى به پيكارهاى مرحله سوم كه ٢٦ و ٢٧ خرداد در شهر ويگان ادامه خواهد يافت، بيانديشد.

تنها لژيونر دارت كشورمان چهار بازى را هم به سه حريف هلندى و يك انگليسى ديگر كه دو نفر از آنها سابقه كسب عنوان قهرمانى جهان را يدك مى‌كشيدند با نتيجه‌اى بسيار نزديك واگذار كرد تا در مرحله دوم نتواند از جمع ٣٢ بازيكن برتر بالاتر رود.

رقابت‌هاى انتخابى مرحله نهايى ٢٠٢٤ سازمان حرفه‌اى دارت جهان در شش مرحله و ٢٤ استيج به ميزبانى انگلستان و آلمان تا ٢٩ مهر ١٤٠٣ ادامه خواهد يافت تا ٩٦ دارت باز شامل ٩٤ مرد و تنها دو زن بتوانند به مرحله نهايى راه يابند.

در مرحله دوم تنها دو دارت باز زن ديگر آسيايى از كشور ژاپن و مژگان رحمانى به عنوان تنها نماينده غرب قاره كهن به رقابت با حريفان پرداختند.

اتفاق مهم ديگر در خلال برگزارى مرحله‌هاى اول و دوم اين رقابت‌ها امضاى تفاهم نامه رسمى مژگان رحمانى با يكى از معتبرترين برندهاى دارت دنياست كه موجب شد آكادمى اين قهرمان كشورمان در تهران به عنوان تنها نماينده رسمى و انحصارى "GDC" سازمان حرفه اى دارت جهان بتواند شرايط مطلوبى را براى استعداديابى و تربيت بازيكنان مستعد براى تبديل شدن به بزرگترين بازيكنان حرفه‌اى دارت را در كشورمان ايجاد كند.

مژگان رحمانى سال ٢٠١٧ در رقابت‌هاى فدراسيون دارت جهانى بعد از يك سال كه اين ورزش را آغاز كرده بود به رده بيست و هشتم دنيا رسيد كه بالاترين و بهترين عملكرد يك ايرانى در تاريخ اين رشته ورزشى به حساب می‌آيد. بعد از اين بانوى ايرانى بهترين عملكرد ورزشكاران دارت كشورمان قرار گرفتن در رنكينگ هفتادم جهانى است.

در سال ٢٠٢٢ نيز مژگان رحمانى قبل از آسيب‌ديدگى شديد كتف دست راست خود توانسته بود در كشور آلمان به جمع شانزده نفر برتر رقابت‌هاى سازمان حرفه‌اى دارت جهان راه يابد كه بالاترين افتخارى محسوب می‌شود كه يك ايرانى به آن دست يافته است.

✍???? پوريا تابان

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى