Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - برانکو ایوانکوویچ تأکید کرد که سرخپوشان یک بار دیگر نشان داده‌اند که فقط باید به خودشان تکیه کنند.

به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر گفت: تبریک می‌گویم به بازیکنانم بابت پیروزی مقابل نساجی، بردی که لیاقت آن را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم. یک بار دیگر نشان دادیم ما باید فقط به خودمان تکیه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است. قبل از هر چیز می‌دانستیم نساجی تیم خوبی است و تمام چیزهایی که در نشست قبل از بازی گفتم را امروز شاهد بودیم. مسئله مهم پیش از بازی با الدحیل این بود که امروز باید می‌بردیم و می‌دانستیم که در این دیدار بشار رسن و بیرانوند را هم در اختیار نخواهیم داشت. یک بار دیگر باید این پیروزی را به بازیکنانم تبریک بگویم. برتری ما می‌توانست قاطعانه‌تر باشد و باید هم قاطعانه‌تر بود، چون فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. به جای اینکه بازی چهار الی پنج گل اختلاف داشته باشد،‌ در نهایت 2 بر یک تمام شد. فردا در تمرین خواهیم دید وضعیت چطور خواهد بود، اما به نظرم خیلی خوش‌بینانه نیست.

وی درباره اتفاقات پیش آمده و درگیری پس از بازی و اینکه آیا بهتر نبود پیش از بازی جواب محکمی به باشگاه نساجی داده می‌شد که عنوان جاسوس را به پرسپولیسی‌ها داده بود، گفت: این وظیفه ما نیست. تیم‌ها رفتار ورزشی و غیرورزشی دارند. واضح بگویم من و پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحم هستیم و همه دوست دارند ما را شکست دهند، هم جوانمردانه و هم به روش‌های دیگر. این حق آنهاست که بیایند و بجنگند، اما اتفاقات اینچنینی (درگیری‌های پس از بازی) داستانش متفاوت است. متأسفانه در این بحث ما شرایط مشابه‌ای با تیم‌های دیگر نداریم. اینکه پیش از بازی صحبت‌هایی می‌کنند، مهم نیست. چیزی که مشخصه پرسپولیس است،‌ جنگ، تلاش کردن،‌ مسابقه جوانمردانه و احترام به حریف است.

برانکو ایوانکوویچ در مورد وضعیت بشار رسن و اینکه این بازیکن به بازی با الدحیل می‌رسد یا خیر، عنوان کرد: متأسفانه این بازیکن در بازی تیم ملی عراق مصدوم شده است و در دقیقه 35 آن مسابقه هم تعویض شده است. وضعیت ما الان خوب نیست. حالا تا دوشنبه وقت زیادی است و ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد. حیف است اگر بشار رسن را نداشته باشیم، چون فرم بسیار خوبی داشت. من با مربی عراق هم که صحبت کردم، او گفت بشار شرایط بسیار خوبی داشته است. الان این بازیکن روزانه دو بار برای مداوا به کلینیک می‌رود. ما امیدوار هستیم، اما در کل وضعیت خیلی جالب نیست.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی لیگ برتر ایران نساجی کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229115 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند