Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، هاشم امینی، در مراسم معرفی طرح‌های تبصره 19 وزارت نیرو و مبادله قراردادهای مشارکت بخص خصوصی در صنعت آب و فاضلاب که در سالن همایش وزارت نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط کشور بسیار خاص و خطیر است، اظهار داشت:  امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور،وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دو پروژه از آبفای استان اصفهان قرارداد آن منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور اجرای شبکه و تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرهای فولادشهر و ایمانشهر موفق به انعقاد سرمایه گذاری به روش بیع متقابل با شرکت ذوب آهن اصفهان با مبلغ 2100 میلیارد ریال شد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفها افزود: شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان قرار دیگری با هدف اجرا شبکه و تکمیل تاسیسات فاضلاب شهر دهق قرداد سرمایه گذاری به روش بیع متقابل با شهرداری این شهر با مبلغ 150 میلیارد ریال منعقد نمود.

وی اظهار داشت: قرارداد تکمیل تاسیسات فاضلاب فولادشهر و ایمانشهر به مبلغ 2100 میلیارد ریال در ازای تخصیص پساپ به میزان 125 میلیون متر مکعب بوده است.

 امینی با بیان اینکه تکمیل شبکه فاضلاب فولادشهر وایمانشهر به طول 275 کیلومتر است خاطرنشان ساخت: با اجرا شبکه فاضلاب فولادشهر و ایمانشهر 108 هزار و 575 نفر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب در این شهرها قرار می گیرند.

وی افزود: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر های فولادشهر و ایمانشهر 240 هزار نفر با دبی 188لیتر در ثانیه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان با توجه به محدودیت شدید منابع آبی در اصفهان اقدام به سرمایه گذاری در تکمیل شبکه فاضلاب فولادشهر وایمانشهر نمود تا در یک بازه 3 ساله این تاسیسات اجرا نماید و در ازای آن پساپ حاصله رادر یک دوره 20 ساله صرف رفع نیاز آبی در بخش صنعت نماید.

وی به انعقاد قرار داد با شهرداری دهق پرداخت و اظهار داشت: مقرر گردید با اجرای شبکه و تکمیل تاسیسات فاضلاب در شهر دهق بیش از 8 هزار و 272 نفر در این شهر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گیرند.

امینی افزود: قرار داد این پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در ازای 5 میلیون مترمکعب به مدت 15 سال منعقد شد همچنین توافق گردیده این تاسیسات در بازه 2 ساله تکمیل و اجرا شود تا علاوه بر اینکه مردم این شهرستان هر چه زودتر از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند شهرداری هم بتواند با در اختیار گرفتن پساب تخصیصی، آب مورد نیا ز برای آبیاری فضای سبز را تامین نماید.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اصفهان بخش خصوصی ذوب آهن سرمایه گذاری فضای سبز رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دوستی با اعلام پیشرفت ۹۸ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بیرجند به جز مناطق الحاقی اراضی نهضت مسکن ملی گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷.۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح شهر بیرجند اجرا شده است.

وی افزود: به جز مسیر‌های محدودی در مناطق ظفر و مهرشهر بیرجند، سایر مناطق شهر زیرپوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارند که در اولویت اجرایی سال جاری، مسیر‌های باقیمانده در صورت همکاری صدور مجوز‌های حفاری اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند