Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادسرای ویژه روحانیت قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دنبال شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری از محدودی شرکت کنندگان تجمع اعتراضی مدرسه فیضیه، ۵ نفر از افراد مرتبط، از طریق تماس تلفنی به دادسرا احضار و متعاقب تحقیقات بعمل آمد تعداد ۲ نفر از آن‌ها آزاد و ۳ نفر دیگر پس از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تامین وثیقه، جهت نگهداری تحویل ضابطین گردیدند که این ۳ نفر نیز کمتر از ۲۴ ساعت آزاد گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،دادسرای ویژه روحانیت قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

به دنبال شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای تامین و گزارش‌های واصله از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان، از محدودی شرکت کنندگان تجمع اعتراضی مدرسه فیضیه، در تاریخ ۹۷/۰۶/۱۷ تعداد ۵ نفر از افراد مرتبط، از طریق تماس تلفنی به دادسرا احضار و متعاقب تحقیقات بعمل آمد تعداد ۲ نفر از آن‌ها آزاد و ۳ نفر دیگر پس از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تامین وثیقه، تحت نظر قرار گرفته و جهت نگهداری تحویل ضابطین گردیدند که این ۳ نفر نیز کمتر از ۲۴ ساعت و با تکمیل تحقیقات، با تخفیف قرار مناسب، بلافاصله آزاد گردیدند؛ بنابراین اخبار منتشر شده درخصوص نحوه انتقال افراد و عملکرد مامورین، اساساً ارتباطی با دادسرای ویژه روحانیت ندارد و البته موضوع مورد ادعا از سوی این دادسرا پیگیری خواهد شد.

دادسرای ویژه روحانیت قم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادسرای ویژه روحانیت مدرسه فیضیه معاونت حقوقی تجمع اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس

برخی از دانشجویان و فعالان اجتماعی گرجستانی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده و بر علیه جنایات این رژیم در غزه اعتراض کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گروهی از دانشجویان و فعالین اجتماعی گرجستانی عصر چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس ضمن اعلام انزجار از جنایات این رژیم در نوار غزه، از فلسطینیان مظلوم  اعلام حمایت کرده و خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند.

معترضان پلاکاردهایی با مضمون "از نهر تا بحر فلسطین آزاد باید گردد" و "فریب قدرت نرم اسرائیل در گرجستان را نخورید" در دست داشتند.

این اولین تجمع اعتراضی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس طی دست کم یک دهه گذشته است.

رژیم صهیونیستی روابط نزدیک و نفوذ گسترده‌ای در گرجستان دارد.

تجمع حامیان و مخالفان قانون "ماموران خارجی" در تفلیسعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • افشای کینه شاه از قم
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد