Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:15:17 GMT

قضاوت جنجالی کرمانشاهی زیر ذره بین داور معروف

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۹۷۵۳

سعید مظفری زاده داور بین المللی سابق فوتبال ایران به نقد داوری رضا کرمانشاهی در پایان مسابقه پرسپولیس ـ نساجی پرداخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید مظفری زاده کارشناس داوری قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی پرسپولیس ـ نساجی را بجا ارزیابی کرد و تنها ایرادی که به این داور گرفت کنترل اعتراضات دو تیم در طول بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسی بازی پرسپولیس ـ نساجی را از نگاه مظفری زاده در زیر بخوانید:

دقیقه 3 شوت مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه به دست مدافع نساجی برخورد کرد که با توجه به شرایط طبیعی بدن و نحوه برخورد توپ با دست دستور رضا کرمانشاهی داور باتجربه این مسابقه برای ادامه بازی کاملا درست بود.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی پر برخورد و تا حدودی خشن دنبال شد که داور مطابق قانون در چند مورد از کارت زردش استفاده کرد و بازیکنان خاطی را جریمه کرد.

در دقیقه 65 تکل بی ملاحظه علی شجاعی بازیکن نساجی روی کمال کامیابی نیا مستحق کارت زرد بود که کرمانشاهی به درستی و مطابق با قانون بازیکن خاطی را جریمه کرد و اعتراض بازیکنان و کادرفنی نساجی به دومین کارت زرد این بازیکن بی مورد بود.

نکته ای که باید به آن اشاره کنم اعتراضات زیاد و بی نظمی بود که از طرف نیمکت نساجی در طول مسابقه و خصوصا در این صحنه شاهد بودیم که برخورد ضعیف داور سبب شد تا دقایق پایانی این اعتراض ها ادامه داشته باشد و حتی در دقایق پایانی دیدیم که نیمکت پرسپولیس هم در قبال تصمیمات داور شروع به اعتراض کردند.داوران باید در جریان باشند که به هیچ وجه نباید اعتراض های نیمکت ها و بازیکنان در کار آنها دخالت کنند و تصمیمات آنها را زیر سوال ببرند. باید بسیار جدی تر با آنها برخورد کنند.

در پایان مسابقه کمال کامیابی نیا در محوطه جریمه با بی احتیاطی با بازیکن نساجی که توپ را در ابتدا در محوطه جریمه زده بود برخورد کرد و تصمیم داور برای اعلام پنالتی درست بود و اعتراض برانکو به آن بی مورد بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)