Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ناقص بودن مدارک در AFC همه تیم‌ها را تهدید می‌کند. آفتاب‌‌نیوز : حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نساجی قائمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما در این بازی احتیاط کردیم چراکه نیروی زیادی برای بازی دادن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید کار را با بازیکنان محدودی که در اختیار داریم، ادامه دهیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند اما چند موقعیت صد درصد را هم تبدیل به گل نکردند.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه اقدامی برای پرداخت طلب علی دایی انجام شده چراکه او به شدت از دست مدیران پرسپولیس ناراحت است، گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم تا پرونده AFC ما به پایان برسد.
او در واکنش به این سوال که احتمال دارد پرسپولیس به خاطر پرونده‌های مالی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود، خاطرنشان کرد: همه ما در خطر هستیم. چیزی مشخص نیست.
گرشاسبی با انتقاد از اعلام پنج دقیقه وقت اضافه توسط رضا کرمانشاهی در اواخر بازی گفت: در بازی‌هایی که به دلیل گرما چندین بار بازی متوقف می‌شود و هواداران با پرتاب سنگ مخل روند بازی می‌شوند چهار دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود اما امروز که مشکلی وجود نداشت، پنج دقیقه گرفتند.
او هدف تیمش در دیدار با الدحیل قطر را ارائه بازی زیبا و باغیرت عنوان کرد.
مدیرعامل پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد که تمام مدارک لازم برای حل مشکل تیمش در AFC را تحویل فدراسیون فوتبال دادند و به زودی نتیجه اعلام می‌شود.
به گزارش ایسنا، گرشاسبی در پایان در پاسخ به این سوال که امشب جلسه‌ای میان مدیران و مربی باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود، گفت: امشب هیچ جلسه‌ای نداریم.

کد خبر: ۵۴۵۲۳۶ تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حمیدرضا گرشاسبی علی دایی پرسپولیس نساجی قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!