Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- رييس حزب اتحاد ملت در آذربايجان غربي گفت: پشت پرده تخريب تلاش هاي دولت براي احياي درياچه اروميه اهداف جناحي و سياسي دارد.

اسمعيل علي ميرزايي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به آمار رسمي منتشر شده در رابطه با تغييرات ميزان آب در درياچه اروميه، بيان کرد: طبق اين آمار تراز درياچه اروميه در دوران پسا احيا نسبت به کمترين ارتفاع ثبت شده براي آن بيش از 34 سانتي متر افزايش داشته و اين نشانگر تلاش دولت در عمل به وعده خود به مردم آذربايجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از نمايندگان دولت در آذربايجان غربي خواست تا با تلاش مضاعف نسبت به احياي نگين آبي آذربايجان اقدام کنند.
ميرزايي با بيان اينکه احياي درياچه اروميه يکي از مطالبه هاي مهم مردم آذربايجان غربي است، اضافه کرد: احياي درياچه اروميه نيازمند همدلي و همکاري است و سياه نمايي هاي ناجوانمردانه در اين راستا سودي براي مردم نخواهد داشت.
وي با اشاره به وعده رييس جمهوري مبني بر افزايش يک متري تراز درياچه اروميه تا سال 1400 شمسي، گفت: طبق ادعاي کارشناسان، پس از بهره برداري از طرح هاي انتقال آب به درياچه اروميه اين وعده تحقق مي يابد.
ميرزايي با تاکيد بر اينکه بهبود وضعيت فعلي کشور با نقد سازنده و ارائه راهکار ممکن مي شود، بيان کرد: نمي شود تلاش هاي دولت براي احياي درياچه اروميه را زير سوال برد و پس از آلوده سازي فضا، توضيحي در رابطه با اين ادعا ارائه نکرد.
رييس حزب اتحاد ملت در آذربايجان غربي با تاکيد بر اينکه مردم نسبت به آينده کشور بي تفاوت نباشند، گفت: جريان هاي مخالف دولت در تلاش براي نااميدي مردم و بي تفاوتي آنان در برهه هاي حساسي چون انتخابات هستند.
به گزارش ايرنا بيش از يک سال به يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي زمان باقي است و برخي از نمايندگان مجلس با زيرسوال بردن تلاش هاي دولت در احياي درياچه اروميه سعي در سوء استفاده تبليغاتي از مطالبه هاي مردمي دارند؛ حزب اتحاد ملت در آذربايجان غربي بيش از 600 عضو دارد.
3214/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • فیلم| حال خوش مردم در جوار دریاچه ارومیه
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان