Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@01:46:55 GMT

بیشترین دلیل مراجعات به هلال و احمر اصفهان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۲۰۹۸

بیشترین دلیل مراجعات به هلال و احمر اصفهان چه بود؟

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: یک هزار و ۷۶۷ حادثه در پنج ماهه نخست امسال به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال یک هزار و ۷۶۷ مورد حادثه به هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد:  ۸۳۴ حادثه تصادف گزارش شده است که بیش از نیمی از حوادث استان  اصفهان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۳ درصد از جاده‌های استان اصفهان حادثه خیز است، اضافه کرد: با توجه به بررسی‌های به دست آمده دلیل بسیاری از تصادفات عدم توانایی رانندگان و نقص فنی خودروها بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: در طرح پایان تعطیلات تابستان امسال از ۲۳ شهریور تا سوم مهر با همکاری‌ مشترک اورژانس، هلال احمر، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و نیروی انتظامی ساماندهی جاده‌ها در دستور کار قرار دارد تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه تنها یک مورد حادثه آتش‌سوزی مراتع به هلال احمر در شهرستان فریدن گزارش شده است، افزود: هلال احمر تنها برای پشتیبانی از تیم‌های حریق منابع طبیعی و نیروهای محلی حضور داشته است.

کریمی با بیان اینکه شش مورد حادثه برف و کولاک در شهرستان‌های سمیرم، دهاقان، فریدن و فریدون‌شهر در سامانه به ثبت رسیده است، ادامه داد: بیشترین امدادرسانی درحوداث برف و کولاک به عشایر منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ مورد خدمات حضوری به پایگاه‌ها هلال احمر در استان اصفهان در سامانه به  ثبت رسیده است، اضافه کرد: در این حوادث به یک هزار و ۳۶۴ نفر خدمات‌رسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه خدمات مناسبتی در راهپیمایی روز قدس، عید فطر، مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و روز طبیعت به ثبت رسیده است، اظهار کرد: به پنج هزار و ۵۱۵ نفر خدمات‌رسانی شده است که دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۱۳ موردحادثه دریایی و ساحلی در چادگان به ثبت رسیده است، افزود: در این جوادث چهار نفر نجات یافته اند، سه  نفر سرپایی درمان شدند و یک نفر به بیمارستان منتقل شده است.

کریمی با بیان اینکه سه مورد حادثه  زلزله در سامانه به ثبت رسیده است، ادامه داد: زلزله در اطراف کوهپایه و حسن آباد ارزیابی  شده که تنها نیروها  آماده باش بودند و خدماتی ارایه نشده است.

وی با بیان اینکه ۴۳ مورد حادثه آب گرفتگی در شهرهای سمیرم، شهرکرد، فریدن، فریدونشهر، لنجان، شاهین شهر، اصفهان و گزبرخوار در سامانه به ثبت رسیده است، اضافه کرد: به هشت هزار و ۹۲۷ هزار نفر خدمات‌رسانی شده شده که ۸۰۰۰ از این افراد عشایر بودند که بیشترین کمک‌ها  از سمت مردم شهررضا بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه ۳۱۵ مورد حادثه خدمات شهری به پایگاه‌ها گزارش شده است، گفت: پایگاه متعدد هلال احمر در نزدیکی شهرها وجود دارد تا زمانیکه اورژانس‌ها توانایی پوشش حادثه را ندارند پایگاه‌های هلال احمر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه  ۸۷ مورد حادثه صنعت کارگاهی در سامانه به ثبت رسیده است، افزود: در این حوادث نیز  ۱۱۹ نفر آسیب دیده بودند که ۱۴ نفر سرپایی و ۷۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

کریمی با بیان اینکه ۶۰ مورد حادثه کوهستان در سامانه به ثبت رسیده که بیشترین حوادث را شهرهای سمیرم، نطنز و چشمه لادر خمینی شهر به خود اختصاص داده،ادامه داد:  ۱۴۵ خدمات دریافت کرده اند که از این تعداد ۱۲ نفر را به بیمارستان منتقل کرده و هفت نفر سرپایی درمان شدند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امداد ونجات تصادفات رانندگی زلزله سیل هلال احمر اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با انجام ۷۵ عملیات امدادی از بیست‌‍وهفتم فروردین تا سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی افزود: با انجام ۷۵ عملیات امدادی از بیست‌وهفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر برای اسکان افراد متأثر از سیل برپا شد.

کد خبر 745752

دیگر خبرها

  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت