Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:32:59 GMT

ماه شهر ما و ماهشهر!

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۲۲۳۹

ماه شهر ما و ماهشهر!

چهاردهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " ماه شهر ما و ماهشهر" عنوان اصلی این روزنامه است که با توجه به مصاف سپاهان با شهرداری ماهشهر در روز جمعه  و در رقابت های جام حذفی، از سپاهان با عنوان ماه شهر ما(اصفهان) در مقابل نماینده ماهشهر یاد کرده و وعده داده که نقش جهان در روز جمعه مملو از حضور هواداران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


" این بار پدیده ناک اوت می شود" از دیگر عناوین اصلی فوتبال اصفهان است که با اشاره به دیدار ذوب آهن- پدیده اظهار امیدواری کرده برخلاف دیدار لیگ و باخت ناجوانمردانه سبزپوشان، این بار نوبت شکست خوردن پدیده باشد. این روزنامه از اصفهانی ها و دوستداران ذوب آهن هم خواسته که امروز(پنجشنبه) برای حمایت از شاگردان امید نمازی به فولادشهر بروند.
منتقدان کی روش حالا کجا هستند، بی خیال حمله به قلعه نویی نمی شوند، با گابی و ژاوی ترس از استقلال خنده دار است، کاوه به بازی با دورتموند می رسد، لطفا اشتباهات سهوی کمتر شود و مذاکرات با رضاییان از سر گرفته شد از دیگر عناوین صفحه اول چهاردهمین شماره رسانه الکترونیک فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نشریه ورزشی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد

اسلام بارانی   اظهارکرد: پدیده فرسایش خندقی یا همان گروگروها علاوه بر خسارات گسترده بر روستاها گربیانگیر خطوط برق نیز شده است.

وی بیان کرد: هر ساله با وجود بارش های سیل آسا متاسفانه خسارات جبران ناپذیری متحمل شرکت توزیع برق می‌شود که این امر موجب بروز خاموشی‌های گسترده‌ای در منطقه می‌شود.

مدیر اداره برق بخش پلان چابهار گفت: امیدواریم با تدبیر مسوولان ترتیبی اتخاذ شود تا شاهد حداقل خسارت در حوزه برق باشیم زیرا اگر جلوی پیشروی پدیده گروگ ها گرفته نشود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تخریب تمام خطوط برق در دشتیاری خواهیم بود که عملا امکان ساخت شبکه جدید به راحتی میسر نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • آسمان صاف با وزش باد
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد