Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم طرح رزمایش خدمت «یک کاسب، یک دانش آموز» اظهار داشت: مسجدالرسول بازار بیرجند و پایگاه شهید نواب صفوی به عنوان قرارگاه پشتیبانی و کمک به جبهه ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه کمک به دانش آموزان بی بضاعت در آغاز سال تحصیلی همه ساله توسط کمیته امداد دنبال می شود افزود: این برنامه از روی اخلاص است و بر دانش آموزانی که بسته های کمک تحصیلی را دریافت می کنند تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی ادامه داد: دشمن تمام توانش را علیه ملت ایران بکار گرفته تا پیوند برادری بین ملت ایران را آسیب بزند و ملت را مأیوس کند لذا تمام هجمه ها روی اقتصاد ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ما در جنگ های نظامی، سیاسی و فرهنگی پیروز شده است خاطرنشان کرد: جنگ و حربه امروز دشمن، اقتصادی است.

فرمانده سپاه استان اظهار داشت: این حرکت الهی و این رزمایش نشان می دهد بازار همچنان پیشتاز و در خط مقدم مبارزه و حامی مستضعفان است و امروز جهاد در راه خدا با مال و جان است.

وی با بیان اینکه انفاق مال بسیار ارزشمند و گامی بزرگ به سوی خداوند است متذکر شد: اولین هدف این حرکت این است که به دشمن بگوید هیچ غلطی نمی تواند بکند، دومین هدف امیدواری دانش آموزان به زندگی و هدف دیگر ارتباط بین اقشار مختلف مردم است.

قاسمی ادامه داد: هدف دیگر اجرای این طرح ها احیای سنت رسول الله ( ص) و ائمه اطهار (ع) در کمک به هم نوع و به فکر دیگران بودن است.

وی عنوان داشت: تاکنون بیش از 200 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: یک پزشک متخصص پوست که در جبهه مجروح شده است هم اکنون در روستاهای مرزی درمیان به صورت رایگان مشغول مداوای بیماران پوستی است.

وی با اشاره به اجرای طرح شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی ادامه داد: طی دو روز گذشته حدود 13 هزار نفر در 19 کارخانه قبول کردند یک شیفت به صورت رایگان کار کنند.

قاسمی بیان داشت: روز دوشنبه کارمندان به صورت خالصانه در مناطق محروم میز خدمت را برپا خواهند کرد تا به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد