Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در حاشیه دومین نشست مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های کشور که با حضور فریبا نظری پور کیایی مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور در ارومیه برگزار شد، استان گیلان مقام نخست انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در سطح کشور را کسب کرد.  

استان های هرمزگان و مازندران در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مصطفی سالاری در ابتدای حضور خود در استانداری گیلان، بخشنامه ای به منظور به کارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی صادر کرده که تاکنون در راستای اجرای این دستورالعمل تعداد زیادی از جوانان و بانوان در پست های کلیدی و مدیریتی این استان منصوب شده است.

کد خبر 4401864

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گیلان اشتغال بانوان رشت مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج احتکار خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری