Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@16:20:52 GMT

شکست شاگردان سابق برانکو مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۲۹۴۲

شکست شاگردان سابق برانکو مقابل پرسپولیس

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می شوند، در هفته ششم لیگ برتر برابر تیم نساجی مازندران به برتری دست پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته ششم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور(۵۰) و حامد شیری(گل به خودی ۷۰) برای شاگردان برانکو و گئورگی(۹۶ پنالتی) برای نساجی گل زدند.

بازی با پاس های کوتاه و پرتعداد بازیکنان نساجی شروع شد و شاگردان جواد نکونام سعی داشتند مقابل حملات دقایق ابتدایی میزبان بایستند. به همین خاطر در زمین حریف پاس های کوتاه و پرتعداد دادند تا اجازه بازیسازی را از حریف بگیرند.

با این حال بعد از دقایقی پرسپولیس شرایط را متعادل کرد اما در دقیقه ۱۵ نساجی صاحب بهترین فرصت بازی شد اما توپ ارسالی از جناح چپ از مقابل عباس زاده عبور کرد و توسط انصاری به کرنر فرستاده شد.

بعد از این فرصت سرخپوشان نبض بازی را در اختیار گرفتند و شاگردان نکونام در زمین خودشان به دفاع پرداختند. با این حال شاگردان برانکو بالاخره در دقیقه ۳۰ نخستین موقعیت جدی را روی دروازه خلق کردند که طی آن ضربه علی علیپور به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. 

در دقایق باقی مانده نیمه اول هم پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا به گل برتری دست پیدا کند اما ضعفی که در دیدارهای گذشته این تیم وجود داشت بازهم به چشم آمد و سرخپوشان اطراف محوطه جریمه حریف برنامه ای برای رسیدن به گل نداشتند و زهردار نبودند.

پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل در نیمه دوم زمان زیادی را منتظر نشدند و علی علیپور در دقیقه ۵۰ روی ارسال از جناح راست و ضربه سر توانست دروازه تیم سابقش را باز کند. او بعد از این گل به نشانه احترام به هواداران نساجی شادی نکرد. 

در دقیقه ۶۲ این دیدار علی شجاعی مهاجم تیم نساجی به علت خطا روی کمال کامیابی نیا دومین کارت زرد را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان نکونام سخت شود.

درحالی که برانکو سعی در میدان دادن به جوانان نیمکت نشین تیمش را داشت و طاهرخانی را به میدان فرستاده بود، سیامک نعمتی در دقیقه ۷۰ خیال سرخ ها را راحت تر از قبل کرد و در نفوذی که از جناح راست داشت توپ را به سمت بازیکنان حاضر در محوطه جریمه شوت کرد که توپ با برخورد به پای حامد شیری وارد دروازه نساجی شد.

در دقایق باقی مانده شاگردان برانکو به فکر حفظ نتیجه بودند و شاگردان نکونام به فکر کم کردن فاصله. درحالی که کمتر از ۱۰ ثانیه به پایان پنج دقیقه وقت اضافه بازی باقی مانده بود یک پنالتی برای نساجی اعلام شد که این ضربه توسط گئورگی به گل تبدیل شد.

با این حال سرخپوشان با اداره کردن بازی توانستند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند و با ۱۲ امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند. نساجی هم با ۵ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس قدس آنلاین لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی

طرفداری| تیم فوتبال الاتحاد کلبا با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود برابر الوصل تن به شکست داد.

در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید. مهدی قائدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قائدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قائدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند. تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!