Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@14:47:48 GMT

8500 تن قير رايگان تحويل دهياري ها شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۲۹۵۲

8500 تن قير رايگان تحويل دهياري ها شد

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا - مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري، از تحويل 8 هزار و 500 تن قير رايگان به دهياري هاي استان در نيمه نخست امسال به منظور آسفالت معابر روستايي خبر داد.

سهراب رئيسي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:در سالهاي گذشته نيز 3 هزار و 800 تن قير رايگان در اختيار مناطق روستايي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه سهميه قير به صورت حواله تحويل دهياري ها شده است، افزود: روستاهاي داراي طرح هادي براساس قانون سهميه قير رايگان دريافت کرده اند.
مديرکل بنياد انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري به آسفالت و بهسازي معابر121 روستا از محل سهميه قير دولتي اشاره کرد و گفت: بيشتر معابر اصلي روستاهاي پرجمعيت و داراي طرح هادي با استفاده از سهميه قير رايگان، آسفالت شده اند.
وي ميزان اعتبار تخصيص يافته براي تامين سهميه قير جديد مناطق روستايي را 12ميليارد ريال برآورد کرد و تصريح کرد: براي تامين و تحويل قير مورد نياز روستاهاي داراي طرح هادي و واجد شرايط، محدوديتي وجود ندارد.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري بيش از 850 روستا با جمعيتي افزون بر 480 هزار نفر دارد.
6199/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از مجهز شدن ماشین‌آلات دهیاری‌های استان به سیستم ردیابی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، سهراب امیری‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمران روستایی، اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین‌آلات دهیاری‌ها سیستم ردیابی جی پی اس بر روی ماشین‌آلات دهیاری‌های استان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش 500 دستگاه از ماشین‌آلات مختلف در دهیاری‌های استان بوشهر مستقر هستند، اظهار امیدواری کرد به‌زودی با انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های استان بوشهر کار نصب این سیستم بر روی ماشین‌آلات آغاز شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر ابراز امیدواری کرد: با تجهیز ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها به دستگاه ردیابی و راه‌اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره‌گیری از این ماشین‌آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

امیری‌نژاد  اضافه کرد: از 619 روستای استان بوشهر 393 روستای آن دارای دهیاری هستند.

وی در ادامه از جذب سرباز جهادی در فرمانداری‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و جهادی در راستای کمک به توسعه فعالیت‌های عمرانی و جهادی در روستاها و ارتباط موثر نیروهای جهادی در سراسر استان با فرمانداری‌ها فراخوان چهارمین دوره جذب سرباز یا امریه جهادی منتشر شده است.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر ادامه داد: این مهم در راستای شناسایی ظرفیت‌های روستایی در همه حوزه‌ها معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری اجرایی می‌شود

امیری‌نژاد با بیان اینکه تاریخ اعزام مشمولین اول مرداد سال جاری است، افزود: عدم داشتن غیبت و کسر خدمت بومی بودن محل تقاضا، نداشتن بستگان نسبی و سببی در محل تقاضای خدمت و دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی، از شروط جذب امریه جهادی است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند