Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مسئول دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان فدراسيون بسکتبال در رابطه با عملکرد تيم هاي ملي بسکتبال بانوان در بخش چند نفره گزارشي ارائه داد.
به گزارش آريا، کاکاونپور در گفتگو با سايت فدراسيون عنوان کرد: تيم ملي بسکتبال بزرگسالان سه نفره از اوايل سال 97 در اردوي آماده‌سازي حضور داشت و روند صعودي قابل قبولي در رقابت‌ها نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم هاي حاضر در کاپ آسيا، جام جهاني و مسابقات آسيايي قزاقستان همگي از بازيکنان حرفه‌اي و باتجربه خودش استفاده کردند و ترکيب تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها کمترين تغيير را داشت. بازيکنان تيم هاي ديگر از رده هاي مختلف سني در کنار هم حضور داشتند و به ميدان مي رفتند. در واقع ساير رقبا با ترکيب اصلي در مسابقات شرکت کرده بودند.
مسئول دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان افزود: با توجه به اينکه در بخش بسکتبال 5 نفره به دليل نبودن رويداد خاص اردوي آماده سازي برگزار نشده است، برگزاري منظم اردوهاي بسکتبال سه نفره کمک شاياني به آمادگي بازيکنان هر دو بخش کرده است. در طي اين اردوها در هر رده سني 15 الي 20 بازيکن به طور متناوب در تمرينات حضور داشتند.
کاکاونپور در ادامه گفت: همزمان با روند آماده سازي تيم ملي بزرگسالان، آماده سازي تيم زير 23 سال آغاز شد. عدم تشکيل تيم‌هاي ملي سه نفره در هر سه رده در سال‌هاي گذشته کار را براي ما دشوار کرد و بايد همزمان با برگزاري اردوهاي مربوط به اعزام، به استعداديابي و جذب نيروهايي با پتانسيل بالا پرداخته مي شد. در اين راستا مسابقات قهرماني کشور زير 23 سال براي اولين بار به ميزباني شهرستان گرگان برگزار شد که از ميان بازيکنان اين مسابقات شش بازيکن براي اردوي آماده سازي مسابقات جام جهاني زير 23 سال چين دعوت به عمل آمد. اردوي آماده سازي اين تيم از 31 شهريور در سالن بسکتبال آزادي برگزار مي‌شود.
وي در رابطه با عملکرد تيم ملي بسکتبال زير 23 سال در رقابتهاي بسکتبال سه نفره بازي هاي آسيايي 2018 نيز بيان داشت: اين تيم در گروه خود دوم شد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد و در اين مرحله با وجود ارائه يک بازي خوب برابر تيم چين که در همين رقابت‌ها قهرمان شد شکست خورد. با توجه به پتانسيلي که اين تيم دارد آينده بهتر و نتايج درخشان تري را پيش بيني مي کنم.
کاکاونپور خاطرنشان کرد: تيم ملي بسکتبال بزرگسالان نيز قهرماني رقابت‌هاي غرب آسيا را به دست آورد و جواز حضور در رقابت‌هاي کوئست قزاقستان را کسب کرد0 تيم در قزاقستان بدون باخت به مرحله بعدي رسيد اما مصدوميت سعيده علي دردسرساز شد. ايران در ميان چهار تيم برتر رقابت ها قرار گرفت و در نهايت به مقام چهارم رسيد.
مسئول دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان فدراسيون بسکتبال يادآور شد: تيم ملي بسکتبال سه نفره زير 18 سال نيز در کاپ آسيايي مالزي شرکت کرد. چين و نيوزيلند حريفان ايران در اين رقابت ها اول و دوم شدند که هر دو مقابل ايران به ميدان رفتند. بازيکنان مقابل هر دو تيم با وجود شکست نمايش بسيار خوبي داشتند. با اينکه با قرعه سختي روبرو شده بود تا مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد و به نيوزيلند باخت.
گلاره کاکاونپور در پايان گفت: تيم‌هاي ملي بسکتبال بانوان رقابت‌هاي مهمي را در پيش رو دارند. تيم زير 23 سال به جام جهاني چين اعزام مي شود و تيم زير 18 سال نيز به المپيک زير 18 سال آرژانتين مي رود که هر دو رويداد مهر ماه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسکتبال سه نفره بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدار‌های جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.   در این روز از رقابت‌ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت‌ها کنار رفت، اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر تنها با یک اختلاف امتیاز شکست خورد.   عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:    جدول ۶۴ نفره علی پاکدامن ۱۵ – ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان) محمد رهبری ۷ – ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)    جدول ۳۲ نفره علی پاکدامن ۱۵ – ۷ انور ایلدریم (ترکیه)    جدول ۱۶ نفره علی پاکدامن ۱۴ – ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)   محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهر ارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.    جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است: علی پاکدامن: جایگاه ۹ محمد رهبری: ۳۴ محمد فتوحی:۸۶ فرزاد باهر ارسباران: ۱۰۱

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان