Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@09:03:24 GMT

فعالیت تشکل‌های دانشجویی باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۳۲۰۳

فعالیت تشکل‌های دانشجویی باید تقویت شود

به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان در محل سالن جلسات استانداری افزود: علاوه بر این کیفیت‌بخشی برنامه‌های دانشجویی بسیار اهمیت دارد چراکه دانشگاه همواره باید مکانی برای ارتقا سطح زندگی علمی اجتماعی قشر جوان باشد.
وی بر حمایت از حضور شخصیت‌های، علمی، ملی و کشوری در دانشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: باید توجه ویژه ای برای جلب رضایت‌مندی صنف دانشجویان و تامین امکانات رفاهی، آموزشی و خوابگاهی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: قشر دانشجو دارای توانمندی های بسیاری هستند که باید با شناسایی این استعدادهای نهفته و ایجاد شرایط لازم برای شکوفایی آن از ظرفیت عظیم جامعه دانشجویی برای پیشرفت کشور استفاده کرد.
خجسته پور افزود: با توجه به تقارن بازگشایی دانشگاه ها با ایام محرم و سوگواری امام حسین (ع) از این فرصت برای رشد و اعتلای فرهنگی و معنوی دانشجویان استفاده شود.
وی بر اجرای برنامه‌های باشکوه استقبال از دانشجویان جدید تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت و تقویت تشکل‌های دانشجویی، افزایش دیدار و تعامل چهره به چهره بین روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان و کیفیت بخشی به برنامه‌های دانشجویی به صورت منظم انجام شود.
بیش از 30 هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان مشغول به تحصیل هستند.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام حسین جامعه دانشجو محرم دانشجویی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است