Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:39:12 GMT

کشف ۳۶۶۲ بسته پوشک احتکار شده در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۳۴۹۵

کشف ۳۶۶۲ بسته پوشک احتکار شده در خرم آباد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا صفی خانی ،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سه هزار و ۶۶۲ بسته پوشک بچه به ارزش ۱۴۴ میلیون و ۳۱۶ هزار ریال از یک انبار احتکاری در خرم آباد کشف و ضبط شد.

 

محمدرضا صفی خانی افزود: این انبار در جریان تشدید بازرسی واحد‌های تولیدی و انبار‌های استان در راستای جلوگیری از احتکار و کشف کالای قاچاق شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: هفته جاری در مجموع بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و انبار کالای خرم آباد بازرسی شد.


به گفته وی در این بازرسی‌ها چهار هزار و ۸۸۰ پاکت انواع آبمیوه فاسد و تاریخ گذشته و یک هزار بسته لوازم بهداشتی به ارزش ۳۱۱ میلیون و ۴۲۰ میلیون ریال کشف شده است.


صفی خانی گفت: همچنین ۱۲ کارتن چای قاچاق نیز کشف و متخلف با تشکیل پرونده به ارزش ۱۴ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: مردم در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران بازار درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.


صفی خانی افزود: افرادی که انبار‌های احتکار کالا را به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کنند در صورت صحت موضوع، پس از صورتجلسه کالای مکشوفه، از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام /ب

 

۳۶۶۲ بسته پوشک احتکار شده در خرم آباد کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن تجارت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران

آتش سوزی گسترده در انبار ۵۰۰ متری یک مجتمع در خیابان شهید رجایی تهران، عصر پنج شنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رخ داد و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران