Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر جوان طعمه هوس های ناپدری اش شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد 58 ساله ای در منهتن به علت قتل Murder همسرش و بعد تجاوز Rape جنسی به دختر خوانده اش ، دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس، ویرجیل سولیس که چند سالی بود با همسر خود والری 53 ساله ازدواج کرده بود و به شدت هم علاقه ای مرموز به دختر وی داشت بعد از چند سال زندگی مشترک و آزار و اذیت زن بیچاره، اقدام به قتل او کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازجویی ها اعتراف کرد که از زمانی که ازدواج کرد تاکنون با همسرش هیچ رابطه زناشویی نداشته و به دلیل این که عاشق دختر او بود،به همسر خود بی محلی کرده و از هر فرصتی برای آزار دخترجوان استفاده می کرد.

شب حادثه، زمانی که ویرجیل مست بود پنهانی به دور از چشم دختر همسرش، به والری گفت که از زندگی اش بیرون برود و دخترش را به او هدیه کند.

زن بیچاره که متوجه دلیل اخلاق های زننده شوهرش شده بود و فهمیده بود که همسرش به دخترش نظر دارد به سمت او حمله ور شد و با ضرب و شتم ویرجیل قصد دفاع از خود و دخترش را داشت.

قربانی که شاهد این اختلاف ناپدری و مادرش بود با اداره پلیس Police تماس گرفت و گفت ناپدری اش، قصد کشتن Killing مادرش را دارد.

زمانی که ماموران پلیس به خانه آن ها آمدند با جسد خونی زن سیاه پوستی رو به رو شدند که در کنارش دختری جوان برهنه و آشفته مانند مار به خود می پیچید و مردی با ظاهری خونی در کنارشان نشسته بود.

به گفته های قربانی ، زمانی که ناپدری اش متوجه تماس او با پلیس می شود به سمتش می آید و با ضرب و شتم به او تجاوز می کند و مدام تکرار می کند که به چیزی که می خواسته رسیده است!

ماموران پلیس پس از دستگیری ویرجیل به جرم Crime قتل و آزار و اذیت جنسی او را به بازداشتگاه منتقل کردند.

به گفته های افسرپرونده، پزشکی قانونی خشونت در بدن دخترجوان را تایید کرده و گفته وی مورد تجاوز قرار گرفته است.

افسرپرونده، پس از تکمیل گزارشات ، این پرونده قتل و تجاوز را به دادگاه منتقل کرد تا مجازاتی برای مرد هوسباز در نظر گرفته شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خانم دکتر از سوی عضو شورای شهر بدجوری کتک خورد!

عرفان خوشگله دستگیر شد / او دنبال زنان مطلقه بود!

ماجرای انتشار فیلم پرونده جنجالی 5 عضو شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

دزد 17 ساله آبروی دختر 9 ساله مشهدی را هم با خود برد !

تن فروشی زن بخاطر بی غیرتی شاهین

ازدواج عجیب پسر 7 ساله با مادرش ! + عکس

اقدام شوم با میترا 20 ساله در مهمانی استخر خصوصی!

ازدواج نوشین با داماد شیطان صفت ! / او قبل از ازدواج به حجله مجتبی رفته بود!

ساناز با یک پیام خود را تسلیم امید کرد! / شکم برآمده این دختر چه رازی داشت؟!

پریسا باید با دوستان شوهر موقتش بی حیایی می کرد!

حمله 2 چاقوکش به محمد تولایی طلبه مشهدی + عکس

دستگیری 3 پسر شیطان صفت که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند+ فیلم

مرد سگش را ناچار به اقدام شیطانی با زنش کرد ! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder تجاوز Rape ضرب و شتم پلیس Police کشتن Killing جرم Crime پزشکی اخبار حوادث دختر جوان طعمه زن عکس ناپدری عکس دختر آزار زندگی فیلم پلیس مرد زن ارومیه خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: سمیرا حسن‌پور در نقش زن ناصرالدین‌ شاه

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.
دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعدها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228594 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار