Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، شهرام کریمی گفت: در ادامه بازدیدهای دوره ای بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان از واحدهای مرغداری، دو واحد مرغداری گوشتی که اقدام به جوجه ریزی و فروش غیر مجاز نموده بودند شناسایی و پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسئله تهدید علیه بهداشت عمومی و احتمال انتشار بیماری و تخلف از زمان معین شده جوجه ریزی و کشتار محصول نهایی است که پس از صورتجلسه به دادسرای عمومی و انقلاب دهگلان معرفی و در نهایت حکم پلمپ هر دو واحد توسط مقام قضایی صادر و با همکاری نیروی انتظامی توسط کارشناسان شبکه اجرا شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان ادامه داد: یکی از واحدها علاوه بر پلمپ به مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: همچنین در بازدید سرزده از یک کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان دیواندره مقدار ۸۴۰ کیلوگرم کلسیم کربنات غیر قابل استفاده کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت تامین خوراک سالم و بهداشتی برای دام و طیور، بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان در راستای نظارت بهداشتی بر کارخانجات خوراک دام و طیور بصورت سرزده از قسمت های مختلف کارخانه خوراک دام و طیور بازدید به عمل آوردند که مقدار ۸۴۰ کیلوگرم کلسیم کربنات تاریخ گذشته در انبار مواد اولیه کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان گفت: ضمن تذکر جدی به مدیر تولید و مسئول فنی بهداشتی واحد، پس از اخذ دستور نسبت به معدوم سازی مواد ضبطی اقدام شد.

انتهای پیام/م

پلمپ دو واحد مرغداری گوشتی متخلف در دهگلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد