Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@05:23:26 GMT

برگزاری یادواره ۳۰ شهید روستای گلستان شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۳۸۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت ستاد یادواره شهدای روستای گلستان و پایگاه‌های مقاومت بسیج، یادواره شهدای روستای گلستان بخش بسطام شهرستان شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع محله چهارطاق برگزار شد.
در این مراسم که با نماز مغرب و عشا و قرائت قرآن آغاز شد، کربلایی محمدرضا اسلامی به مدیحه سرایی در وصف شهدا و سالار شهیدان پرداخت و کلیپی از شهدای روستای گلستان پخش شد و آیت الله اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به سخنرانی در باب قدرت اسلام در جهان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم به یاد ۳۰ شهید روستای گلستان متشکل از پنج محله، چهار طاق، پرو، قلعه میرزا سلیمان، قلعه عبدالله و قاسم آباد از جمله شهیدان سید علی اصغر حسینی، غلامعلی محمدی، محمد ابراهیم حسین پور، حسن آجودانی، محمد تقی قرایی، حسینعلی نادمی، حجت الله خانلرخانی، مجید غلامی، حجت الاسلام علی اکبر قرایی و ابوالقاسم عبداللهی و حجت الله برزگر برگزار گردید.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود بسطام بسیج مساجد و محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند