Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پاسخ موشکی سپاه به گروهک‌های تروریستی، پیامی به قدرت‌هایی بود که در منطقه نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند، گفت: ما انبوهی از موشک‌های ۲ هزار کیلومتری نقطه‌زن در اختیار داریم. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» در حاشیه مراسم وداع با شهدای گمنام دفاع مقدس با بیان اینکه هر کسی در مراسم شهدا حضور پیدا کند، قطعاً مورد عنایت حضرت سید الشهدا (ع) خواهد بود، اظهار داشت: ما هرچه داریم از برکت خون این شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این شهیدانی که سال‌ها پس از دفاع مقدس امروز گمنام به وطن بازمی‌گردند، حتما به دنبال پیام و هدف خاصی بودند. در این دوران وانفسای غربت اسلام و عدالت و شرایطی که مردم ما به شدت نیازمند روحیه و راهنمایی و چراغ راه برای فداکاری و عدم سازش با دشمن هستند، این شهدا نیت کرده‌اند که در چنین شرایط و مقطع حساسی به میان مردم بیایند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شهدای گمنام حامل پیام استقامت، پایداری و از خودگذشتگی هستند، گفت: ما مدیون شهیدان هستیم. آن‌ها امروز آمده‌اند تا پیام‌شان را به جهان مخابره کنند. امیدوارم ما نیز در آینده بتوانیم پیام آن‌ها را با مقاومت و ایستادگی به دنیا برسانیم.

سرلشکر جعفری همچنین درباره انتقام سخت سپاه از تروریست‌ها به خبرنگار دفاع پرس گفت: سپاه با یک کار اطلاعاتی و عملیاتی و با به‌کارگیری تجهیزات و فناوری‌های دقیق موشکی توانست انتقام شهدای مظلوم مریوان را بگیرد. این اتفاق یک پیام بسیار معنادار برای دشمنان به ویژه ابرقدرت‌هایی داشت که فکر می‌کنند می‌توانند ملت ایران را بترسانند و اهداف پلید خود را به ما تحمیل کنند.

وی ادامه داد: توانمندی موشکی ما پیام بسیار تعیین‌کننده‌ای برای همه دشمنان به خصوص کسانی داشت که در اطراف کشورمان و تا شعاع ۲ هزار کیلومتری خاک ما، پایگاه، نیرو و تجهیزات دارند. همه دشمنان بدانند تمامی موشک‌های سپاه از همین دقت برخوردارند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما انبوهی از موشک‌های ۲ هزار کیلومتری نقطه‌زن در اختیار داریم. ملت ایران با این توان بازدارندگی خواهند توانست در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

طبق گزارش دفاع پرس سرلشکر جعفری تاکید کرد: ان‌شاءالله نیرو‌های انقلابی راه شهیدان را تا آخر ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدعلی جعفری سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه موشک های نقطه زن شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گریگوری ماشکوف (Grigory Mashkov) سفیر سیار (کل) روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت طرح واشنگتن برای استقرار موشک‌های کوتاه و میان‌بُرد در منطقه آسیا-اقیانوسیه به طور اجتناب‌ناپذیری باعث رقابت تسلیحاتی موشکی خواهد شد و روسیه را وادار خواهد کرد تا به تهدید‌های امنیتی جدید، از جمله در زمینه بازدارندگی هسته‌ای پاسخ دهد.

ماشکوف گفت: واضح است که این نشانه خوبی برای ثبات جهان در آینده نخواهد بود.

دیپلمات روسیه اظهار داشت: طرح‌های آمریکا، در صورتی که اجرا شوند، به طور اجتناب‌ناپذیری موج قدرتمندی از رقابت‌های موشکی چندجانبه را با تمام پیامد‌های ناشی از آن ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: ما به نوبه خود، مجبور خواهیم شد به این تهدید‌های جدید علیه امنیت کشورمان واکنش نشان دهیم و همه اقدامات لازم را برای تضمین امنیت خود بکار بندیم.

ماشکوف گفت: به هر حال تاسیسات مهم روسیه از جمله مقر‌های فرماندهی و پایگاه‌های نیرو‌های هسته‌ای ما، ممکن است با موشک‌های آمریکایی با یک پرواز کوتاه‌مدت مورد حمله قرار گیرند.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن نیز پیشتر با اشاره به اقدامات نظامی واشنگتن در جنوب شرقی آسیا گفت که استقرار موشک‌های بالستیک در فیلیپین، امنیت جهانی را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا