Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کتایون خسرویار ۲۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دختر دعوت کرد که در این بین نام دختر فوتبالیست استان آذربایجان شرقی نیز به چشم می‌خورد.

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از ۲۳ شهریورماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و در این اردو مبینا اعتماد از آذربایجان شرقی نیز حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه شبان، مرضیه فیضی، میترا مسعودی، گلنوش خسروی، ملیکا قاسمی و زهرا غریب‌زاده از اصفهان؛ هاینه خداپرستی، فاطمه امیری و فاطمه قاسمی از فارس؛ غزاله بنی طالبی و زهرا علیپور از چهارمحال و بختیاری؛ مارال ترکمان، غزاله صالحی پور، محدثه گود آسیایی، مریمی محمدی از البرز؛ هانا حنیفه، هستی سهرابی، سمیرا محمدپور و فاطمه مختومی از کردستان؛ شیوا سلمان‌پور و زهرا خدابخشی از مازندران؛ مهدیه محمودی نیا و زهرا علیزاده از کهگیلویه و بویر احمد؛ زهرا کیانی از خوزستان، ثنا صادقی از کرمانشاه و فاطمه محمدی از خراسان رضوی دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی دختران هستند.

اردو‌های تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۹ سال دختران به منظور حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جوانان فوتبال بانوان آسیا در میانمار تشکیل می‌شود؛ تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم‌های میانمار، فلسطین و لائوس هم گروه است.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دختر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان

نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس،این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است،عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است،نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  کسب نماید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی