Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما بر اساس گزارش ماهانه اوپک، ارزش سبد مرجع اوپک در اوت کاهش یافت اما برای چهارمین ماه متوالی بالای ۷۰ دلار در هر بشکه بود. این سبد بر مبنای ماه به ماه در اوت ۱.۰۱ دلار یا ۱.۴ درصد کاهش یافت و به ۷۲.۹۶ دلار در هر بشکه رسید. ارزش سبد مرجع اوپک از ابتدای امسال تاکنون ۶۹.۵۵ دلار در مقایسه با ۴۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۳ دلار در مدت مشابه سال گذشته بود.
قیمت نفت سنگین ایران در ماه اوت ۷۰.۴۶ دلار بود که در مقایسه با ژوییه ۹۸ سنت یا ۱.۴ درصد کاهش داشت.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده اوپک ، تولید نفت ایران در ماه میلادی جاری به ۳.۵۸۴ میلیون بشکه در روز رسید که ۱۵۰ هزار بشکه در روز نسبت به نرخ تولید ۳.۷۳۴ میلیون بشکه در روز در ماه گذشته میلادی کاهش نشان می دهد.
متوسط تولید نفت خام ایران در سه ماهه دوم سال میلادی جاری به ۳.۸۱۳ میلیون بشکه در روز بالغ شد که در مقایسه با ۳.۸۱۳ میلیون بشکه در روز تولید سه ماهه اول ثابت بود.
آمار تولید اوپک بر مبنای اطلاعاتی که از سوی ایران ارائه شده است، نشان می‌دهد تولید کشور در اوت سال میلادی جاری ۳.۸۰۶ میلیون بشکه در روز بود که در مقایسه با ۳.۸۰۶ میلیون بشکه در روز در ژوئیه بدون تغییر ماند.
طبق آمار منابع ثانویه، مجموع تولید اوپک که متشکل از ۱۵ عضو است، به ۳۲.۵۶ میلیون بشکه در روز در ماه اوت رسید که ۲۷۸ هزار بشکه در روز نسبت به ماه پیش از آن افزایش داشت. تولید نفت خام در لیبی، عراق، نیجریه و عربستان سعودی افزایش یافت در حالی که در ایران، ونزوئلا و الجزایر کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قیمت نفت کاهش سبد اوپک ایران ایران دلار بشکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

انتقاد شدید رئیس سازمان بورس از یک بند بودجه ای

قیمت دلار امروز چقدر شد؟   طلا ۱۸ عیار گران شد! 

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو به روز شدند 

چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می شود؟ 

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی  

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس  سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می شود!

 

   

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو