Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:56:04 GMT

وداع مردم شاهرود با آیت الله اشرفی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۴۲۰۵

وداع مردم شاهرود با آیت الله اشرفی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی عضو شورای عالی حوزه علمیه استان سمنان ، صاحب کرسی درس خارج فقه و از علمای سرشناس کشور در فقه و کلام، بامداد چهارشنبه در 85 سالگی و بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج‌آقا بزرگ اشرفی شاهرودی و از شاگردان آیت‌الله‌خویی، امام خمینی (ره)، آیت‌الله‌ سید محمود شاهرودی، آیت‌الله‌ سید هادی میلانی و آیت‌الله آقا شیخ حسین حلی در نجف اشرف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار شاهرود صبح امروز پیکر این روحانی وارسته و عالم فرزانه را از مدرسه قلعه تا مسجد زینبیه تشییع و در همین مسجد به خاک سپردند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، استاندار سمنان ، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه و فرماندار شاهرود ، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله شیخ مصطفی اشرفی شاهرودی برادر مرحوم آیت الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی بر پیکر وی نماز میت را اقامه کرد.
آیت‌الله شیخ مصطفی اشرفی شاهرودی از علمای بزرگ و استاد خارج فقه در مشهد مقدس و فرزند ارشد مرحوم آیت الله اشرفی شاهرودی ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمد اشرفی از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم هستند.

انتهای پیام / گ

جزئیات وداع مردم شاهرود با آیت الله اشرفی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مجلس شورای اسلامی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت