Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ، رزمایش ۴۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در آذربایجان غربی برگزار می‌شود فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با دیگر استان‌های کشور و در آستانه ۳۸ مین سالگرد دفاع مقدس رزمایش ۴۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در آذربایجان غربی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: همزمان با دیگر استان‌های کشور و در آستانه ۳۸ مین سالگرد دفاع مقدس رزمایش ۴۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ باحضور گردان‌های بیت المقدس وبا شعار وحدت، ایستادگی وپیشرفت در ارومیه برگزار می‌شود.

وی هدف کلی رزمایش را استمرار واستکمال رزمایش‌ها و ماموریت‌های قبلی بسیج ذکر کرد  وافزود: تقویت روحیه حمایت مردم از نظام ومایوس سازی دشمن از رخنه در نظام، تقویت روحیه بسیجیان دلاور وتقویت انسجام ملی را ازدیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

سردار شهسواری افزود: در این رزمایش برآنیم تا آمادگی وعزم جهادی بسیجیان برای پیگیری مطالبات عمومی وکمک به مسئولان در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم را با تاکید بر اردو‌های جهادی رزمایش، نشان دهیم و عزم راسخ بسیج برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن، تبیین تفکر صیانت بسیج ازمردم ونقش منحصر بفرد بسیج در امنیت مردم را در کشور بنمایانیم و کارنامه دست آورد‌های ۴۰ ساله نظام را نشان دهیم.

او با بیان اینکه مرحله نخست این همایش از ۹ ام تا ۲۹ شهریور ماه با حضور بسیجیان در قالب اردو‌های جهادی در استان‌ها برگزار می‌شود افزود: در این مرحله ۳۰۲ گروه جهادی با ۶۵۰۰ دانشجو ودانش آموز در زمینه‌های سلامت، بهداشت، آموزش ودامپزشکی ماموریت خود را انجام می‌دهند.

سردار شهسواری  با  اشاره به اینکه  مرحله دوم رزمایش روز‌های ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود افزود: این مرحله با فراخوانی ۳۴ گردان بیت المقدس در ۱۷ شهرستان استان آغاز می‌شود پس از آن این گردان‌ها با ستون کشی، اردوکشی در مکان‌های خاص واردوگاه‌های مشخصه مستقر شده در کلاس‌های مربوطه تحت آموزش‌های خاص قرار می‌گیرند ودر ادامه راهپیمایی شبانه بعد از برنامه دعای کمیل برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یادآور شد: در مرحله سوم وپایانی این رزمایش که روز ۵ مهرماه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود تجمع ۴۰ هزار نفری بسیجیان خواهر وبرادر استان به مناسبت ۴۰ مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن ورزشی تختی ارومیه با هماهنگی قرارگاه امام هادی و ۴ قرارگاه مرزی استان برگزار می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رزمایش ارومیه بیت المقدس ماموریت سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، امام جعفر صادق (ع) در مدت34 سال امامتش، نقش موثری درگسترش دین اسلام داشت.

امامی که با تربیت شاگردانی دانشمند، ذخیره علمی بزرگی برای مردم و گنجینه‌ای از علم و معرف از خود بجای گذاشت.

امام جعفرصادق (ع) یکی ازآن چهار امام معصومی است که درغربت بقیع آرام گرفته، امامی که نه تنها زائر بلکه حرم هم ندارد.

 امامی که چهل چراغ های حرمش ستاره های آسمان است و امروز در سالروز هجران تو تمام دوستداران اهل بیت و حق طلبان عالم به سوگ نشستند سوگی که هم برای شهادت توست هم برای غربتت.

 

دیگر خبرها

  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند