Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:10:36 GMT

افتتاح سد تنگ ارم با حضور معاون رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۴۳۶۳

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  این سد با حجم بیش از چهار میلیون مترمکعب، از نوع سنگ و سیمانی با پوشش بتنی است به ارتفاع ۳۱ متر، طول تاج ۱۹۹ متر و عرض تاج ۴ متر.

ساخت سد تنگ ارم به منظور تامین آب آشامیدنی مورد نیاز ۲۱ هزار نفر از مردم منطقه به میزان دو میلیون متر مکعب در سال برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل سیلاب‌های فصلی که باعث تخریب زمین‌های کشاورزی و راه‌های مواصلاتی در پایین دست می‌شود و تغذیه سفره‌های آب زیر زمینی محدوده پایین دست، از دیگر اهداف ساخت این سد است.

این سد در فاصله ۱۰ کیلومتری شرق شهر تنگ ارم قرار دارد و برای ساخت آن، ۱۹۰ میلیارد ریال، هزینه شده است.

انتهای پیام/ک

سد تنگ ارم با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سدسازی معاون رئیس جمهور دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود