Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@02:49:41 GMT

بررسی طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای اندوان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۴۵۵۶

بررسی طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای اندوان

با توجه به مشکلات و حوادث خیابان خاتون‌آبادی و محله اندوان طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای اندوان در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درج گزارشی با عنوان «مسئولان اندوان را می‌شناسید؟» در خبرگزاری ایمنا منجر به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و نهادهای مسئول از جمله اداره کل راه و شهرسازی و اداره راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای استان اصفهان به همراه معاونان و مدیران شهرداری از محل مورد نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بازدید، جلساتی با حضور نمایندگان نهادهای ذی‌ربط در معاونت شهرسازی و معماری تشکیل شد و جهت تعیین تکلیف موضوع و مساعدت در بهبود وضعیت محل، صورتجلسه‌ای در تاریخ یکم مردادماه سال جاری تنظیم و تقسیم وظیفه انجام شد.

در ادامه و به منظور پیگیری مصوبات قبلی در تاریخ چهاردهم شهریورماه ۹۷ جلسه‌ای با محوریت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با حضور «علیرضا نصراصفهانی» و «امیر احمد زندآور» از اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده اداره راهداری استان اصفهان، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان و مدیر مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری اصفهان برگزار شد.

در این جلسه با توجه به طرح ایمنی تهیه شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، قرار شد در یک برنامه کوتاه مدت، حداکثر تا یک هفته آینده نقشه‌های اجرایی ورودی اندوان به صورت ویژه و محدود توسط سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری با هماهنگی حوزه حمل و نقل آماده و پس از تصویب در کمیسیون بررسی و تصویب طرح‌ها با هماهنگی اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری و پلیس راهور توسط شهرداری منطقه در محل اجرا شود.

همچنین در یک برنامه بلند مدت برای رفع مشکلات جاده خاتون‌آبادی، طرح جامع‌تری با محوریت سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری و با هماهنگی اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری و پلیس راهور تهیه شده تا با مسئولیت و کمک این دو اداره مراحل تصویب را بگذراند و پس از تصویب چون مسیر مورد نظر در خارج از محدوده شهرداری قرار دارد، عملیات زیرسازی و آسفالت توسط ادارات راه و شهرسازی و راهداری اجرا شود و به عنوان کمک در رفع مشکل موجود، شهرداری عملیات جدول‌گذاری آن را انجام دهد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی شورای شهر اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه از آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در این شهرستان خبر داد.

رضا علی‌نسب با اشاره به آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه اظهار کرد: این اراضی در مسیر گمبوعه شهرستان حمیدیه قرار داشتند که در دو دستور قضایی آزادسازی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: چنانچه افراد بدون هماهنگی و کسب موافقت اداره راهداری اقدام به ساخت و ساز در حریم قانونی راه کنند، عوامل راهداری بر اساس قانون ایمنی راه‌ها و با هماهنگی این دادستانی و نیروی انتظامی نسبت به تخریب تأسیسات و ساختمان‌های احداث شده و رفع همه آثار تجاوز به حریم راه اقدام خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه با تاکید بر برخورد با هرگونه تغییر کاربری در حریم راه، گفت: در اجرای ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجاز است با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و درختکاری، زراعت و حفاری در حریم قانونی راه برخورد کند.

علی‌نسب با بیان اینکه برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شده است، افزود: دادستانی در راستای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در بحث صیانت از حریم راه، دستورهای قضایی لازم را صادر خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بررسی یک خواب پرطرفدار؛ در طول روز چرت بزنیم یا نه و چقدر؟
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود