Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   بهاروند فرماندار ساوه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با ابراز نگرانی نسبت به آماده نشدن چندین مدرسه در حال ساخت در ساوه تا اول مهر، گفت: ۴ مدرسه در این شهرستان در حال ساخت است که تا شروع مدارس تکمیل نمی‌شود.

بهاروند پیشرفت فیزیکی این مدارس را ۸۰ درصد عنوان کرد و افزود: اگر شبانه روز هم کار کنیم این مدارس تکمیل نمی‌شوند و پس از تکمیل هم تازه نوبت تجهیز است که ان هم زمانبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل قطعی کمبود کلاس درس و مدرسه در ساوه

وی اضافه کرد: در اول مهر امسال قطعا با مشکل روبرو هستیم و باید با امیدواری دادن به دانش آموزان و والدین آن‌ها نسبت به تکمیل هرچه سریعتر مدارس، مانع از ایجاد بحران شویم.

فرماندار ساوه ادامه داد: هرچه زودتر با استاندار مرکزی و مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص تکمیل این مدارس مذاکره خواهم کرد.

فرماندار ساوه در این جلسه با اشاره به همزمانی ماه محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت:: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که هم حرمت این ماه حفظ شود و هم برنامه‌های دفاع مقدس و بازگشایی مدارس باشکوه برگزار شود.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوه با حضور مسئولان مربوطه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری