Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی بخش مرکزی شهرستان ساوه با حضور مردم و مسئولان برگزارشد.


در این مراسم که در روستای سقانلیق ساوه اجرا شد از خادمین حسینی، پیرغلامان و مداحان روستا‌های بخش مرکزی ساوه قدر دانی شد.
مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی بخش مرکزی شهرستان ساوه با شعر خوانی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود کاروان عاشورا به تفرش

در تفرش هم ضمن عزاداری مردم برای سید و سالار شهیدان کاروان نمادین کاروان عاشورا وارد این شهر شد و مظلومیت و نحوه ورود این کاروانیان عزیز را درخاطر مردم تازه کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی محرم97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنر‌های تجسمی اردبیل گفت: ۲۵۰۰ نفر از جامعه تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل در حال حاضر از ظرفیت خدمات هنری بهزیستی استفاده می‌کنند که ۶۸ مربی در مراکز توانبخشی بهزیستی در حال آموزش هنر به جامعه بزرگ معلولان استان هستند.
حامد رضایی افزود: آموزش هر نفر برای توان‌خواهان از دغدغه‌های مهم اداره بهزیستی و اولویت اول این مرکز بود که طی اقدامات انجام شده، در حال حاضر ۶ گروه تئاتر در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه هنر که ۱۲۰ ساعت آموزش برای مددجویان بهزیستی داده شده بود، ۴۰ ساعت آن هنر درمانی در حوزه نقاشی است که در انتهای سال ۱۴۰۱ رخ داده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مراسم تجلیل از سرآمدان عرصه هنرهای تجسمی بهزیستی اردبیل

دیگر خبرها

  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق