Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد عزیزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در مورد وضعیت فعلی باشگاه مشکی پوشان گفت: این باشگاه  در شرایطی است که هیچ کس نمی تواند به آن کمک کند و به همبن دلیل هم ۳روز پیش من و آقای هاشم حسینی خود را از کمیته انتقالی کنار کشیدیم.

وی افزود: من در این باشگاه از ابتدا هم هیچ سمتی نداشتم که حال بخواهم استعفا دهم؛ من فقط از آنجایی که این باشگاه همان ابومسلم است و مردم مشهد همچنان از این باشگاه حمایت می کنند اعلام آمادگی کردم تا شاید بتوانم کمکی بکنم که متاسفانه کاری از دست من ساخته نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی در این مورد که مدیریت مشکی پوشان هم اکنون به عهده چه کسی است اظهار داشت: مدیریت و هدایت تیم دوباره به آقای عباسی برگشت اما خود ایشان هم از اول تمایلی به ادامه کار با این تیم را نداشت و حالا اینکه می خواهد تیم را منحل کند یا ادامه بدهد به خودشان مربوط است.

وی در ادامه گفت: آقای عباسی از ابتدا هم می گفت ما تمام کار ها را دادیم دست خداداد،در صورتی که یک ساختمان متروکه و خالی را دست من سپرده بودند و انتظار داشتند وضعیت تیم را سروسامان بدهم.

خداداد عزیزی در مورد اسپانسری که مدت ها است میخواهد بدهی های تیم را پرداخت کند گفت: این تیم ۵میلیارد بدهی دارد که خیلی از آن ها به بازیکنان خارجی است که با دلار ۱۵هزار تومان سر به فلک می کشد و قطعا هیچ اسپانسری حاظر به پرداخت این همه بدهی از یک باشگاه لیگ دسته اولی نمی شود.

عزیزی در مورد هیات فوتبال هم که مدعی است همچنان از مشکی پوشان حمایت میکند تصریح کرد: در این مدت که ما در کمیته انتقالی بودیم کمکی از هیات فوتبال ندیدیم و آقایان از هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان که اعلام آمادگی کرده بودند اصلا حاضر به کمک کردن به باشگاه نشدند؛ اما اگر آقای برادران می خواهد کمک کند ما از خدایمان است؛تیم را بدهید به آقای برادران و هرکس دیگر که می خواهد حمایت کند.

وی در مورد منحل شدن یا نشدن باشگاه مشکی پوشان اظهار داشت: من در مقامی نیستم که بخواهم انحلال باشگاه مشکی پوشان را اعلام کنم،اما از نظرمن نه تنها ادامه کار با مشکی پوشان سخت است بلکه دیگر غیر ممکن است.

انتهای پیام//ع.ع گفتگو با خداداد عزیزی درباره آینده مشکی پوشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن تبریک روز معلم و تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره کوچ عشایر اظهار کرد: عشایر در رونق تولید و اقتصاد کشور بسیار موثرند و برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند ارزش‌های زندگی عشایر را به نحو احسن به عموم معرفی کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام است و از شاخصه‌های مهم و اصلی آن مقابله با باطل و دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه دشمن سعی در تخریب ارزش‌ها و تضعیف عقاید و باورها دارد، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه دغدغه مند باشند.

عزیزی بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور و جامعه ما، مقوله عفاف و حجاب است که باید توجه داشت برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد.

وی ادامه داد: در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود و در مواردی اتخاذ چنین رویکردی نیز لازم است، اما چنانچه از مقولات فرهنگی و تبیینی در قبال برخی مسائل غفلت شود، کار ناقص می‌ماند و ما باید همواره این نکته را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه بیله سوار افزود: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع از سوی فرماندهی انتظامی کشور بود که حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم و باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود.

کد خبر 6097109

دیگر خبرها

  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب