Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: پژوهش اثربخش یکپارچه‌ای شبکه‌ای (نظام پایش) به‌منظور حل مسائل راهبردی، پیچیده و بین‌رشته‌ای کشور در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، بیژن رنجبر در هشتادمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان‌رضوی، درباره طراحی و استقرار برنامه‌های علمی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «قرارگرفتن بین برترین دانشگاه‌های داخلی و بین‌المللی در فناوری و خلق ثروت از مأموریت‌های مهم معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد است که این مهم با تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان و توسعه صنعتی آنها و تولید علم و فناوری در کنار نیروی انسانی نخبه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی بر طراحی برنامه‌های علمی و ریل‌گذاری دانشگاه به سوی مسئاله‌محوری تأکید کرد و افزود: «هدف ما حرکت به سوی دانشگاه نسل چهارم و تولید ثروت از دانش و فناوری است.»



رنجبر با اشاره به راهبرد تحول دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: «طراحی الگوی مطلوب و پیاده‌سازی آن، دستیابی به واحدهای نمونه و توسعه الگوی موفق در این زمینه منجر به تحول کلان دانشگاه می‌شود.»

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نظام پایش یا پژوهش اثربخش یکپارچه شبکه‌ای اظهار کرد: «ارتقای دانشگاه از آموزش‌محوری به سازمان نوآور حل مسئله و پاسخگو به مسائل ملی، مدیریت و راهبری اثربخش، یکپارچه و شبکه‌ای فعالیت‌های پژوهشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه از اهداف مهم این نظام است که در دانشگاه اجرا می‌شود.»

وی با بیان برنامه‌های شاخص حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه، اظهار کرد: «برنامه‌محور کردن فعالیت‌ها و تبادل موافقت‌نامه‌ها با دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، پیش‌بینی کسب درآمد از طرح‌های پژوهشی برون‌دانشگاهی به میزان بیش از 50 میلیارد تومان، پیش‌بینی کسب درآمد از پتانسیل‌ها و خدمات آزمایشگاهی به میزان 15 میلیارد تومان، پیش‌بینی کسب درآمد از مراکز تحقیقاتی به میزان 20 میلیارد تومان، برنامه‌ریزی در راستای راه‌اندازی بزرگترین شتاب‌دهنده فناوری با همکاری واحد تهران‌مرکزی و... از جمله این برنامه‌هاست.»


وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در بحث تولید علم در سال 1404 انتخاب اول داوطلبان دانشگاه باشد و بتواند نقش مؤثری در بازارهای داخلی و بین‌المللی ایفا کند.

به گزارش آنا، هشتادمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان‌رضوی با حضور استاندار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و مشهد و جمعی از اعضای شورای اداری استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

بعد از این نشست از 4 محصول دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بر پایه گوگرد رونمایی شد.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد