Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر صادق اسکندری، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اذربایجان غربی،در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: سامانه جامع انبار‌ها و مراکزنگهداری کالا در سال گذشته به همت همکاران ستادی وزارتخانه به منظور رصد هر چه بهترموجودی انبارهاو مراکز نگهداری کالاها شروع به کار کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در طول مدت ثبت انبار کالا‌ها تعداد ۸۳۰۰ انبار در کل استان در سامانه جامع مذکور بارگزاری شده است و از اول شهریور ماه سال جاری مرحله دوم آمار گیری و ثبت کدپستی همراه با ادرس دقیق محل شروع شده است.

اسکندری اظهار داشت:۳۸  قلم کالا مشمول سامانه اعلام موجودی می‌باشد و تمامی انبار دار‌ها و بنکاه داران ،عمده فروشان ملزم به ثبت میزان موجودی آن هستند و در صورت مشاهده عدم دریافت اطلاعات موجودی کالا بدون هیچ مسامحه‌ای با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: براساس بخشنامه واصله از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اول شهریور ماه سال جاری کلیه انبار‌های موجودی کالا ملزم به ثبت موجودی کالا‌های انبار‌های خود می‌باشند و برابر ماده (۴) قانون تعزیرات حکومتی چنانچه موجودی کالاهااعلام نگردد مشمول احتکار و مجازات مقرر خواهد بودو منبعد فهرست کالا‌های مشمول ثبت در سامانه از ۳۸ قلم به ۵۰ قلم کالا افزایش می‌یابد.

انتهای پیام / س خ

افزایش فهرست کالا‌های مشمول اعلام موجودی انبار‌ها در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه دراستان، رئیس کل دادگستری استان از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان در سال گذشته خبر داد.
رزم گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین سال گذشته بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسیده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت