Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@04:57:06 GMT

کشف انبار میلگرد احتکار شده در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۵۴۷۴

کشف انبار میلگرد احتکار شده در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف نزدیک به 42 میلیارد ریال میلگرد احتکار شده در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار داشت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در ادامه اجرای طرح های مقابله با محتکران کالاهای اساسی مردم، پلیس امنیت عمومی استان با رصد اطلاعاتی یک انبار بزرگ دپوی آهن آلات را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع با حضور قاضی تعزیرات به محل اعزام و از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند.

سرهنگ صالحی اظهار کرد: در بازرسی به عمل آمده آهن آلاتی از قبیل میل گرد و ورق ضخیم احتکار شده، کشف و انبار مذکور پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی آهن آلات احتکار شده را 41 میلیارد و 414 میلیون و 705 هزار و 600 ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت تعزیرات فرمانده انتظامی استان کالاهای اساسی انبار احتکار رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های خوزستان می‌گوید: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با انجام یک پرواز از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه جده به مقصد اهواز، تعدادی از زائران حج عمره به استان وارد شدند.

او افزود: ۲۶۱ زائر حج عمره ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد کشور شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان