Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:33:59 GMT

اتاق های اصناف مشمول دریافت اعتبارات نمی شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۵۶۲۵

اتاق های اصناف مشمول دریافت اعتبارات نمی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی پیش از ظهر پنج شنبه با سفر به شهرستان ورامین در اجلاس اتاق اصناف ورامین که با حضور رؤسای اتحادیه های شهرستان و معاونان فرماندار و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ورامین  برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: امروزه و در زمان کنونی و با  تورم های اخیر متاسفانه اعتباری در اختیار نداریم که بخواهیم به اتاق های اصناف ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی در ادامه افزود: متاسفانه در برخی از موارد تدوین و تصویب مصوبات شاهد بودیم که مصوبات برعلیه اتاق اصناف بوده نه به سود این مجموعه، لذا باید توجه ویژه به این مورد داشته باشیم.

وی بیان کرد: تا چند سال پیش اتاق اصناف هیچ جایگاهی نداشت اما خوشبختانه طی این ۴سال اخیر به حول خداوند متعال همه در کنار هم قرار داریم فرمانداران و استانداران به شکل های مختلف در کنار خانواده بزرگ اصناف قرار گرفته اند.

رئیس اتاق اصناف کشور با اشاره به اینکه زمان جنگ سخت ترین شرایط ایران بود بیان داشت: با یاری خداند و همکاری مردم و خدمتگزاری همه مسئولین امروز با وجود همه مشکلات اقتصادی که بر مردم ایران فشار های آورده است می خواهیم از این شرایط سخت عبور کنیم و انشااله پیروز می شویم.

فاضلی بیان داشت: متاسفانه برخی از افراد سودجو و بی مسئولیت با وارد کردن فشار و بی قانونی مشکلاتی را ایجاد کرده اند و دشمنان از این فرصت می خواهند استفاده کنند و شرایط خودشان را بر ما تحمیل کنند که ملت ما زیر بار هیچ ظلم و زوری نخواهند رفت.

این خبر تکمیل می شود...
 

کد خبر 4402260

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف علی فاضلی ورامین مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج احتکار خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، عباس جوهری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: در دور نخست انتخابات از 10 حوزه انتخابیه، 8 حوزه تعیین تکلیف شدند و در دور دوم انتخابات شاهد برگزاری انتخابات در تهران و ورامین خواهیم بود.

 

.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 32 نامزد انتخابات برای تصاحب 16 کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز 2 نامزد برای تصاحب یک کرسی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران در ادامه گفت: بر اساس تقویم وزارت کشور برای انتخابات، کارها برای دور دوم انتخابات در استان تهران انجام می‌شود.

جوهری تصریح کرد: دور دوم انتخابات در مجلس شورای اسلامی، برای نخستین بار در تهران به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد لذا امیدواریم به بهترین نحو انجام شود تا سنگ بنای خوبی برای ادوار آینده باشد.

اختصاصی| لیست 16 نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای آموزش کاربران اندیشیده شده خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود لذا امیدواریم در این انتخابات شمارش آرا در اولین فرصت انجام و به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین