Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:33:36 GMT

علی اصانلو از کما خارج شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۵۶۳۵

علی اصانلو از کما خارج شد +عکس

ملی پوش بوچیا کشورمان از کما خارج شد.

به گزارش مشرق، علی اصانلو ملی پوش بوچیا کشورمان که اوایل هفته جاری به کما رفته بود از کما خارج شد.

پدر این ملی پوش در گفتگو با خبرنگار مشرق این خبر را اعلام کرد و گفت: به لطف خدا علی از کما بیرون آمده و با گوش دادن به فایل های صوتی در حال انرژی درمانی است. از مردم کشورمان در این شب های عزیز التماس دعا دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصانلو بازیکن و مربی و داور با ١٤ سال سابقه در ورزش بوچیاست. وی دارنده مدال طلای ایران و بازیکن تیم ملی عازم به جاکارتا برای مسابقات پارا آسیایی و امید کسب مدال این دوره به شمار می رفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام بازی های پاراآسیایی بوچیا ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را برای این دیدار خارج از خانه بار دیگر امیررضا رفیعی را در غیاب علیرضا بیرانوند که مصدوم است در چارچوب دروازه سرخپوشان قرار داد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس تصمیم گرفت کمترین تغییر را در ترکیب تیمی که برای ماندن در کورس قهرمانی چیزی جز سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نمی‌خواهد ایجاد کند. از این رو نفرات زیر را برای شروع بازی در نظر گرفت:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6082067

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک مرد خارج در نزدیکی محل برگزاری دادگاه ترامپ در نیویورک
  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟