Web Analytics Made Easy - Statcounter

برکات مادی و معنوی سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان همچنان تداوم دارد و نمونه آن می‌توان به اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در اتمام پروژه جاده جدید "سنندج ـ مریوان" اشاره کرد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در 22 اردیبهشت‌ماه سال 88 به استان کردستان شامل دستاوردهای مادی و معنوی زیادی برای این استان بود و همچنان نیز ادامه دارد که از نمونه برکات آن، می‌توان به محقق‌شدن اجرای پروژه‌های بیشتر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده جدید "سنندج ـ مریوان" یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان کردستان است که با گذشت 15 سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده اما اخیراً 50 میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری و 50 میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات ملی جهت تسریع در اتمام این پروژه اختصاص داده شد.

استاندار کردستان در این‌باره به پیگیری‌های صورت گرفته و ضرورت اجرای محور سنندج به مریوان اشاره کرد و اظهار داشت: 100 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت و در تلاش هستیم که این محور حائز اهمیت در کم‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

بهمن مرادنیا به سفر چند روز اخیر معاون برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی به استان و بازدید وی بهمراه جمعی از مدیران و مسئولان استانی از این محور اشاره کرد و افزود: جهت تسریع در ساخت این پروژه 50 میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری و 50 میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات ملی طرح در پروژه هزینه می‌شود.

وی گفت: همچنین در این سفر مقرر شد 60 میلیارد تومان دیگر در لایحه بودجه سال 9٨ برای اتمام پروژه لحاظ شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: در مجموع 160 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه از سنندج تا سه راهی سقز-مریوان هزینه خواهد شد و امیدواریم این محور جدید تا پایان سال 9٨ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان

 مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار داشت: حجم مخازن روستایی استان تا پیش از اقدامات انجام شده در سال قبل ۹۵ هزار و ۵۱۳ مترمکعب بود که با ساخت ۲۵ مخزن جدید در سال ۱۴۰۲ این میزان به ۹۸ هزار و ۲۷۳ مترمکعب رسید.

محمد فرهاد افزود: بیشترین مخازن روستایی احداث شده طی سال قبل مربوط به شهرستان سنندج با ۸ باب مخزن به ظرفیت ۶۶۰ مترمکعب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مخازن روستایی استان تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۷۰ باب بوده است که با ۲۵ باب مخزن احداث شده طی سال گذشته هم اکنون ۱۰۹۵ باب مخزن در روستا‌های استان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • اتمام انتقال نخاله و خاک‌های دپو شده در شانه خاکی جاده محور قرمیش