Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال مقاومت آستارا در دومین بازی خانگی خود در لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل)، برابر استقلال رشت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه عصر چهارشنبه در زمین ورزشی شهر چوبر تالش برگزار شد و نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و در نیمه دوم تیم مقاومت آستارا با ترکیب تهاجمی به میدان رفت و 2 گل را به دروازه تیم حریف وارد کرد و استقلال رشت نیز توانست یک گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل های تیم مقاومت آستارا را آرمین طولی در دقیقه 60 و فرید صلاحی در دقیقه 80 به ثمر رساندند و تک گل تیم استقلال رشت را محمد حسین قاسمی در دقیقه 65 به دروازه وارد کرد و قضاوت دیدار بر عهده کمیل غلامی، مرتضی کاظمیان و حامد تازه پور از داوران لیگ برتر کشور بود.
تیم فوتبال مقاومت آستارا برای حضور موفقیت آمیز در لیگ برتر گیلان با هشت بازیکن از باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد همکاری بسته و در بازی بعدی خود، میهمان تیم ملوان ب انزلی خواهد بود.
بازیکنان تیم فوتبال مقاومت آستارا در این بازی برای روحیه دادن به مزدک پوربخش کاپیتان مصدوم خود پیراهن هایی یکدست و منقش به تصویر او را پوشیده بودند، تیم مقاومت این شهرستان تاکنون از چهار بازی خود سه برد و یک مساوی کسب کرده است.
در دیگر بازی های هفته پنجم لیگ برتر بزرگسالان گیلان، سردار جنگل گوراب زرمیخ با نتیجه دو بر یک شهرداری ماسال را شکست داد، شهرداری رضوانشهر با نتیجه یک بر صفر از شهرداری انزلی شکست خورد، دخانیات گیلان با نتیجه سه بر صفر برابر میرزا کوچک خان صومعه سرا به پیروزی رسید، شهرداری کلاچای دو بر یک هیات فوتبال کوچصفهان را مغلوب کرد و ملوان جوان رشت یک بر صفر برابر ملوان ب انزلی شکست خورد.
در جدول لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان تیم های شهرداری انزلی، دخانیات گیلان و مقاومت آستارا به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستاده اند.
14 تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل) رقابت می کنند.

** کمک های اولیه برای کوهنوردان آستارا آموزش داده شد
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا شادی امیدی فر مسئول کارگروه آموزش هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهرستان با بیان این خبر گفت: این دوره به مدت 22 ساعت در جمعیت هلال احمر آستارا برگزار و در آن کوهنوردان با بخش هایی نظیر فوریت های پزشکی، حمل مصدوم، احیای قلب و بانداژ آشنا شدند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان فعالیت می کنند.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان

تیم فوتبال جوانان بانوان ایران در دیدار مقابل ازبکستان در تورنمنت کافا به برتری رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم‌های فوتبال بانوان جوانان ایران و ازبکستان در تونمنت کافا از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه دوم اردیبهشت ماه) در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند.

پایان لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی خاتون بم و ملوان

 

گل‌های ایران را مائده بی‌رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی به ثمر رساندند.

ضمن اینکه سمیه اسماعیلی بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دومین دیدار ملی‌پوشان فردا برابر ترکمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه