Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با اشاره به مکان‌یابی برای احداث یک کارخانه آسفالت در آزادبر گفت: با توجه به نظر مخالف محیط زیست به مکان‌یابی فعلی و این‌که صدور مجوز ساخت منوط به موافقت محیط زیست است؛ هیچ ارگانی برای ساخت این کارخانه مجوز صادر نکرده است. فردین حکیمی در خصوص ساخت کارخانه آسفالت در آزادبر گفت: این موضوع در مرحله مکان‌یابی بوده و هنوز هیچ ارگانی برای ساخت کارخانه آسفالت مجوزی صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حکیمی افزود: صدور هرگونه مجوزی منوط به موافقت و اجازه محیط زیست است و با توجه به نظر مخالف محیط زیست به مکان‌یابی فعلی این کارخانه، تاکنون هیچ مجوزی برای ساخت این کارخانه صادر نشده است. وی خاطرنشان کرد: مکان‌یابی این کارخانه در حریم کیفی سرشاخه رودخانه کرج قرار دارد و محیط زیست به همین دلیل با ساخت آن مخالف است. مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز در خصوص معدن سنگ لاشه‌ای که در همان محدوده قرار دارد نیز اعلام کرد: این معدن در منطقه آزاد واقع شده و صدور مجوز برای آن الزامی به نظرخواهی از محیط زیست نداشته است. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما معاون محیط زیستِ دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: ۱۰۰ گونه آبسنگِ مرجانی در خلیج فارس در معرض نابودی ناشی از این چالش‌های زیست محیطی هستند.
سعید حاجی زاده گزارش می دهد :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت پلاستیک زنده‌ای که خود را تخریب و تجزیه می‌کند
  • ساخت پلاستیک زنده‌ای که خود را تخریب می‌کند
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد