Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:07:46 GMT

اجرای ۱۲ پروژه آبخیزداری با اعتبارات ملی در غرب مازندران

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۶۰۱۵

اجرای ۱۲ پروژه آبخیزداری با اعتبارات ملی در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، قربانعلی حدادی با اشاره به صرف ۸۱ درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش آبخیزداری غرب استان افزود: از این مقدار اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آن در کلاردشت با ساخت بندهای گابیونی و سنگی ملاتی در رودخانه مِجِل هزینه می شود.

وی ادامه داد : مابقی اعتبارات در بخش کاداستر اراضی ، کمربند حفاظتی و بنچ مارک، اطفاء حریق ، جنگلکاری و مرتع انجام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیصی می بایست تا پایان آبان ماه به طورکامل هزیبنه شود خاطر نشان کرد:از محل اعتبارات توسعه صندوق ملی ۱۲ پروژه در ۵ شهرستان و ۷ حوزه آبخیز است و از این صندوق ۱۴ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به اداره کل منابع طبیعی نوشهر اختصاص یافته است.

وی که در جلسه هم اندیشی پیمانکاران ، ناظرین عالی و مقیم این ادار کل سخن می گفت، از پیمانکاران بعنوان بازوان اجرایی منابع طبیعی یاد کرد و ادامه داد: ما می خواهیم در این زمینه با مشارکت مردم هرحوزه که شریک کار منابع طبیعی هستند اثربخشی لازم صورت گیرد.

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر همچنین تصریح کرد: ما کیفیت کار را فدای سرعت در پروژه نخواهیم کرد و تا پاایان آذر ماه امسال می بایست ارزیابی کلی این پروژه صورت گیرد.

حوزه اداره کل منابع طبیعی نوشهر حدود ۶۰۰ هزار هکتار جنگل و مرتع را تحت پوشش دارد.

کد خبر 4402277

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه آبخیزداری شهرستان نوشهر منابع طبیعی غرب مازندران مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج احتکار خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر

دریافت 58 MB

آدینه حسین عمویی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی ملی بوده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ فروشگاه در شهرستان نوشهر در این زمینه فعال هستند.

وی با اشاره به اجرای سه ماهه طرح فجرانه گفت: طرح جدیدی به نام یسنا نیز مربوط به مادران دارای فرزندان شیرخوار است.

کد خبر 6096283

دیگر خبرها

  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟