Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:20:31 GMT

فعال شدن شبکه اینترنتی مایکوجو در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۶۱۴۵

فعال شدن شبکه اینترنتی مایکوجو در مازندران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیات فوتبال مازندران از فعال شدن این شبکه اینترنتی در استان خبر داد و گفت:بعد از برگزاری اولین دوره کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی مایکوجو دراستان نیز می‌تواند بازی‌های مهم را نیز به صورت مستقیم پخش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام مسابقات در تمامی رده‌های سنی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و بازی‌هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم‌ها قادر به پخش زنده مسابقات از طریق صداسیما نشوند، از طریق مایکوجو بر روی شبکه اینترنتی فدراسیون فوتبال که زیر نظر فیفا و AFC است پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیات فوتبال گفت: با فعال شدن مایکوجو در استان فرصتی مناسب برای رسانه ای‌تر شدن باشگاه و تیم‌های فوتبال در استان است که استعداد‌های فوتبال استان را به نمایش گذاشت.

رضی افزود: این شبکه اینترنتی که شبکه اختصاصی فدراسیون فوتبال است و از طریق فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال تعلق پیدا کرده است و تیم‌ها می‌توانند برای رزرو شبکه جهت پخش دیدار‌های حساس، برنامه‌های مهم فوتبالی درخواست خود را به هیات فوتبال استان ارائه کنند

اولین دوره کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی مایکوجو با حضور نمایندگان هیات‌ها در کردان کرج برگزار شد.

انتهای پیام /ر

برگزاری کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان

به گزارش صدای ایران، در جلسه امروز هیات دولت، استانداران مازندران و لرستان انتخاب شدند.

در جلسه امروز - یکشنبه - هیات دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب در سمت استانداری‌های مازندران و لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفتند.

ابوطالب شفقت سابقه معاونت هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور و یوسف نوری هم سابقه وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم را دارند.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور