Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ریس آبفای روستای جوین گفت: با انجام آزمایش های دوره ای شبکه آبرسانی و چند نوبت نمونه گیری و  آزمایش کیفیت و آلودگی از ورودی ‏و نقاط مختلف سیستم لوله کشی روستای ارگ وجود هر گونه آلودگی در اب اشامیدنی این روستا تکذیب و سلامت آن تایید می شود.

علی نظری افزود: بر اساس نتیجه آزمایشها،آلودگی هایی مربوط به چشمه ها و آب های کشاورزی مشاهده شده که از مردم انتظار می رود به هیچ وجه از آب چشمه ها و منابع آب کشاورزی برای آشامیدن استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی شهرستان جوین گفت: با ایجاد بیماری حدود 50 نفر اهالی روستای ارگ نوجوی شهرستان جوین در مدت زمان کوتاه شایعه آلودگی آب های لوله کشی این روستا منتشر شد.

حسین صداقتخواهی افزود: با انتشار این شایعه ،شبکه بهداشت سبزوار با دریافت نمونه های مختلف از نقاط مختلف سیستم ابرسانی در مدت چند روز، هر گونه آلودگی در سیستم آب آشامیدنی را تکذیب کرد.

وی گفت: هم اکنون با هماهنگی شبکه بهداشت یک پزشک هم در این روستا مستقر شده است.

مجتمع آبرسانی و خط پمپماژ مجتمع ارگ 7روستای دیگر را نیز پوشش می دهد و در زمان های اوج مصرف به شبکه اصلی برای تامین اب افزوده میشود.

روستای ارگ تنها روستای شهرستان جوین است  که در تقسیمات شبکه بهداشت از طریق شبکه بهداشت شهرستان جغتای پوشش داده می شود.

روستای ارگ نوجوی با 210خانوار جمعیت در  40کیلومتری مرکز شهرستان جوین قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی لوله کشی روستای ارگ آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن