Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هیئت‌های مذهبی پیام رسانان بزرگ قیام حسینی هستند و پیام عاشورا ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است. ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در همایش پیام آوران عاشورایی اظهار داشت: آنچه ارزش بالای همه انبیاء و اولیاء را رقم می‌زند دین خدا است و همه ارزش‌ها در دین است و بی‌دینی عواقب جبران ناپذیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در خلقت انسان فرازهای فوق‌العاده‌ای وجود دارد و از سال 61 هجری که دین خدا در انزوا قرار گرفت بشر دچار سر درگمی شد.

عبادی با بیان اینکه آنچه در دنیا انجام می‌‌شود ظلم است و نیازمند پیام‌رسانی حسینی هستیم تصریح کرد: ایستادگی در برابر ظلم وظیفه همگانی است و هیئت‌های مذهبی پیام رسانان بزرگ قیام حسینی هستند که پیام عاشورا ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است.

وی با اشاره به اینکه به هر نحوی مراسمی که انجام می‌شود محوریت آن بر پیدا کردن راه مقابله بر ستم باشد یادآور شد: هسته مقامت همیشه موفق است و اگر حسایت آن به دیگران سرایت کند آمریکا و اسرائیل هرگز جرأت جرم و جنایت ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در شرایط آخر الزمانی هستیم که شرایط سختی است اظهار داشت: یقین بدانید که فتنه ماندگار نمی‌ماند و پشت سر این جرم و جنایات ظهور امام زمان(عج) است.

عبادی بیان کرد: باید فریاد مظلومان عالم را بشناسیم و پیام امام حسین(ع) پیام دین و خدا است و باید این پیام را به مخاطبین در کل دنیا اعم از مسلمانان و غیر مسلمانان برسانیم.

وی گفت: امروز اربعین حسینی به عنوان جبهه عدل در مقابل ظلم و جور خودنمایی می‌کند و هئیت‌های مذهبی به امام حسین(ع) انتصاب دارند و باید قدر خود را بدانند و در راه دفاع از مظلوم گام بردارند.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی