Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - قیمت آیفون XS از 999 دلار و آیفون XS Max 1099 دلار شروع می‌شود. هر دوی آنها از 21 سپتامبر (30 شهریور) به مشتریان تحویل خواهند شد./ کاهش قیمت آیفون‌های قدیمی‌تری که همچنان تولید می شوند، به طوری که حداقل قیمت آیفون 7 به 449 دلار رسید.   محصولات جدید 2018 اپل
در رویداد رونمایی امسال از آیفون‌های گرانقیمت جدید و همچنین سری 4 اپل واچ جدید، که پایش سلامت را انجام می‌دهد، رونمایی شد
 
به گزارش ایتنا در رویداد  2018 Apple September، اپل جزئیاتی درباره آیفون‌های جدیدش، گوشی پرچمدار آیفون XS Max، برادر کوچک‌ترش آیفون XS و آیفون XR (به عنوان جانشین اصلی آیفون X) که خیلی‌ها منتظر شنیدنشان بودند ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، سری 4 اپل واچ با امکانات تعبیه شده داخلی ECG و دیگر موارد برای زیر نظر گرفتن همه جانبه سلامت کاربر عرضه شد.
 


اپل علاوه بر محصولات اصلیش در حوزه دستگاه‌های موبایل، اطلاعاتی درباره دیگر محصولاتش و نحوه عملکرد و سایر موارد ارائه نمود. آنچه از توضیحات تیم کوک بر می‌آید به طور خلاصه از قرار ذیل است:
  اعلام برنامه‌های تلویزیونی اصلی اپل که تاکنون معرفی شده‌اند. همچنین، اپل قراردادهایی را برای دو فیلم امضا کرده است که ستاره‌های آنها گرگ‌ها و فیل‌ها هستند...
اپل در آستانه عرضه 2 میلیاردمین دستگاه iOSش است.
آیفون XS از قلع بازیافت شده و پلاستیک سازگار با محیط زیست (و دیگر موارد اینچنینی) استفاده می‌کند، که بخشی از تلاش اپل برای رسیدن به انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر است.
به‌روزسانی‌هایی در HomePod برای کاراتر شدن آن.
کاهش قیمت آیفون‌های قدیمیتری که همچنان تولید می شوند، به طوری که حداقل قیمت آیفون 7 به 449 دلار رسید.
کاربران از 17 سپتامبر امکان آپدیت به iOS 12 و از 24 سپتامبر امکان آپدیت به MacOS Mojave را خواهند داشت (البته اگر دستگاه قابلیت ارتقاء به iOS 12 را داشته باشد).     آیفون XS و آیفون XS Max
این خبر بزرگی است که هواداران مشتاقانه منتظر آن بودند، ببینیم چه چیزهایی برای اعلام داشته‌اند: آیفون XS Max بزرگ‌تر از Note 9 است، و هم خودش و هم آیفون XS تغییرات قابل توجهی هم در داخل و هم در خارجشان داشته‌اند.
آیا فکر می‌کنید که قیمت آیفون XS و XS Max بالاست؟ بله، درست است، ولی این را هم در نظر داشته باشید که اپل گزینه‌های به مراتب گران‌تر لوکسی نیز دارد.
موتور Core ML جدید برای اپل در آستانه عرضه 2 میلیاردمین دستگاه iOSش است سرعت بازی در نسخه موبایل Elder Scrolls: Blades و Galaga ارائه گردید.
آنها از نخستین CPU 7 نانومتری صنعت موبایل، A12 Bionic جدید، بهره می‌برند.
دوربینهای جدید آیفون‌ها با قابلیت‌های هوش مصنوعی(AI) همچون Smart HDR و تشخیص ویژگی‌های چهره (facial landmarking) تکمیل شده‌اند.

آنها عمر باتری بهتری نیز دارند.
هر دوی این گوشی‌ها دو سیم‌کارته هستند(لینک مطلب «مزیت گوشی دوسیم‌کارته چیست» در سایت cnet) و دارای یک eSIM و یک nanoSIM فیزیکی هستند.
قیمت آیفون XS از 999 دلار و آیفون XS Max 1099 دلار شروع می‌شود. هر دوی آنها از 21 سپتامبر (30 شهریور) به مشتریان تحویل خواهند شد.
 جدول مقایسه‌ای سه آیفون جدید را در اینجا مشاهده می‌کنید:   آیفون XR
از آنجا که همه توانایی خرید پرچمدارها را ندارند، گوشی مقرون به صرفه‌تر آیفون XR نیز عرضه می‌شود. این گوشی دارای یک نمایشگر LCD «رتینای مایع» 6.1 اینچی است. این گوشی بزرگ‌تر و ارزان‌تر از آیفون X است.
در این گوشی نیز از تراشه A12 Bionic استفاده شده است، که دارای همان دوربین زاویه وسیع (تکی) مدل‌های XS است، و به همان قابلیت‌های دوربین مبتنی بر AI تجهیز شده است.
این گوشی در شش رنگ و چهار ظرفیت (حافظه) عرضه شده و قیمت آن از 749 دلار شروع می‌شود، پیش سفارش آن از 19 اکتبر آغاز شده و از 26 اکتبر تحویل آن شروع می‌شود.
با آیفون SE، آیفون 6S و آیفون 6S Plus خداحافظی کنید، که این به معنای خداحافظی کردن با آیفون‌هایی که جک هدفون دارند نیز هست.  

  سری 4 اپل واچ
ابعاد نمایشگر سری جدید اپل واچ، به لطف طراحی جدید بدون حاشیه و جایگزین کردن دکمه آن با قابلیت لمسی، به 40 میلیمتر و 44 میلیمتر رسیده است. سری 4 اپل واچ «یک نگهبان هوشمند سلامت شما» است.
قادر خواهید بود تا Watch OS 5 را برای مدل فعلیتان بگیرید.
این سری اکنون به الکتروکاردیوگرام (ECG یا EKG) تعبیه شده داخلی تحت مجوز FDA، تشخیص افتادن، تماس اضطراری و قابلیتهای دیگر مجهز شده است.
پیش سفارش آن از جمعه 14 سپتامبر و ارسال از 21 سپتامبر آغاز می‌شود، و قیمت آن برای مدلهای جدید از 400 دلار شروع می‌شود.
تولید سری 1 متوقف می‌شود، و در عین حال قیمت سری 3 ارزان‌تر خواهد شد.  
  

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل آیفون XS آیفون XS Max آیفون XR اپل واچ 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟