Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@08:40:52 GMT

مقابله با برنامه‌ریزی دشمن نیازمند هوشیار دقیق است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۷۲۵۶

مقابله با برنامه‌ریزی دشمن نیازمند هوشیار دقیق است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی جبهه دشمن در سه سطح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی در سه بازه زمانی کوتاه، میان و بلند مدت برای ضربه‌زدن به کشور و انقلاب، بر ضرورت ایجاد انسجام و افزایش آمادگی در بسیجیان، در قالب گردان‌های بیت‌المقدس تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه پشتیبانی رزمایش اقتدار عاشورائیان در شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی، بسیاری از معادلات سیاسی و فرهنگی دیکته‌شده استکبار جهانی را برهم زد، افزود: از آن زمان تا کنون، دشمنان انقلاب اسلامی کلکسیونی از انواع توطئه‌های را با هدف برهم زدن امنیت و آرامش جامعه و برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی طراحی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از جمله این توطئه‌ها به براندازی، حمایت از گروه‌های معاند، منافق و ضد انقلاب، ترور مسئولان و مردم، کودتا، تحمیل جنگ هشت سال، برنامه‌ریزی و حمایت از فتنه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اما معادلات و محاسبات آنان با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب و با موضع گیری‌های دیده‌بان بصیر انقلاب و با حضور اگاهانه و باصلابت ملت بزرگ ایران محکوم به شکست شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی جبهه دشمن در سه سطح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی در سه بازه زمانی کوتاه، میان و بلند مدت برای ضربه‌زدن به کشور و انقلاب، بر ضرورت ایجاد انسجام و افزایش آمادگی در بسیجیان، در قالب گردان‌های بیت‌المقدس تأکید کرد و برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در شهرستان را در همین راستا دانست.

حسین‌نژاد از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(2) با استعداد یک گردان بیت‌المقدس برای اجرای رزمایش و انجام اقتدار صبحگاه با استعداد یک گردان امام حسین و گردان کوثر در شهرستان سوادکوه و در شهر زیراب، در روز جمعه ۲۳ شهریور ساعت ۱۱ صبح خبر داد.

وی با بیان اینکه این رزمایش طی دو روز، از صبح جمعه تا ظهر شنبه، برگزار خواهد شد، افزود: گردان بیت‌المقدس و امام حسین در ابتدای صبح جمعه با برنامه ستون‌کشی از سپاه شهرستان به سمت امام‌زاده عبدالحق برای انجام مراسم صبحگاه حرکت و پس از انجام مراسم صبحگاه به سمت مکان استقرار عزیمت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه از جمله برنامه‌های این رزمایش به برنامه‌های فرهنگی، رزمی و انجام مراسمات مذهبی اشاره کرد و آنها را موجب تقویت بنیه اعتقادی و رزمی گردان بیت‌المقدس دانست.

حسین‌نژاد کارکرهای دیگر اجرای این رزمایش را کمک به تقویت امنیت پایدار، گواهی برحضور جهادی مسئولان، تصدیقی بر عزم جدی با روحیه تعاون و همکاری در بین مدیران شهرستان، شادکننده قلب خانواده‌های شهدا و هشداری برای کسانی که در فکر توطئه و برهم زدن نظم عمومی و در صدد ضربه به انقلاب اسلامی هستند، برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی