Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جلسه مشترک پلیس راهور ناجا با بیمه مرکزی برای منظور کاهش سوانح رانندگی برگزار شد.

رییس پلیس Police راهور ناجا در این جلسه با اشاره به این که سالانه در جهان یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر در تصادفات رانندگی کشته و ۵۵ میلیون نفر مجروح می‌شوند افزود: دهه ایمنی راه‌ها که از سال ۲۰۱۰ میلادی آغاز شده است تا سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه دارد که راهبرد اصلی آن کاهش سوانح ترافیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اوج تصادفات رانندگی را در سال ۸۴ با ۲۸ هزار کشته در ایران داشتیم گفت: این رقم خوشبختانه با اقدامات خوب صورت گرفته با ۱۶ هزار نفر در سال گذشته کاهش یافت در عین حال در حوزه مجروحان شاهد افزایش شمار مجروحان بوده‌ایم.

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر این که برای کاهش شمار کشته‌های تصادفات رانندگی باید معابر و ایمنی خودرو‌ها ارتقا یابد افزود: متاسفانه طی سال‌های گذشته تنها استاندارد‌های تولید خودرو‌ها کمی بهبود یافته است که همین امر مسوولیت و بار ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی گفت: پلیس راهور ناجا با تعامل بیمه مرکزی کار مشترکی را در زمینه فرهنگساری آغاز کرده است. در کنار این امر استفاده از فناوری‌های نوین نیز در دستورکار پلیس راهور قرار گرفته است و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز به وظایف خود در این عرصه عمل کنند.

رییس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: بیمه و پلیس یک خانواده هستند و صرفا یک تفکیک وظایف صورت گرفته است. می‌توانیم در زمینه کروکی‌های جعلی، اقدامات پیشگیرانه پلیس و جلسات مداوم در سطوح مختلف همکاری خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به این که در سطح کلان و جزء برای جلوگیری ار بروز خسارت بیشتر باید همکاری متقابل بین پلیس راهور و بیمه شکل گیرد تاکید کرد: مهم‌ترین مساله در زمینه ترافیک، فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی است.

رییس پلیس راهور ناجا به تصادفات رانندگی تابستان امسال اشاره کرد و گفت: ۶۶ درصد تصادفات برون‌شهری در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ داده است که این امر زنگ خطری برای رانندگان در روز‌های پایانی سفر‌های تابستانی است.

وی با بیان این که اقبال به استفاده از وسایل نقلیه شخصی در کشور افزایش قابل توجهی یافته است گفت: طی چند روز گذشته ۱۵ درصد تردد‌ها افزایش داشته است.

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر این که کشته و مجروحان تصادفات رانندگی خسارات زیادی به کشور تحمیل می‌کنند افزود: باید نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها و خودرو‌ها اقدام جدی شود.

وی در پایان گفت: همکاری متقابلی بین بیمه مرکزی و پلیس راهور بزودی شکل می‌گیرد تا بتوان در حوزه‌های مختلف در کاهش تصادفات رانندگی نقش‌آفرینی شود.

رییس کل بیمه مرکزی خبر داد: برنامه جدی بیمه مرکزی برای شناسایی رانندگان پرخطر و کاهش تصادفات رانندگی در کشور

دکتر غلامرضا سلیمانی امیری ماکو - رییس کل بیمه مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به این که نگاه بیمه به حوادث Accidents رانندگی پیشگیرانه است گفت: کاهش تصادفات رانندگی از طریق فرهنگسازی در دستور کار جدی بیمه مرکزی است.

وی افزود: بیمه مرکزی در تلاش است با نصب تجهیزات کنترلی بر روی خودرو‌ها نسبت به کنترل سرعت، کاهش سوانح رانندگی و شناسایی رانندگان پرخطر اقدام کند.

رییس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: همچنین در نظر داریم با همکاری پلیس راهور جلوی سوانح رانندگی را در مسیر‌های پرخطر بگیریم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام در ملا عام قاتل شیطان صفت در مرودشت! / صبح امروز صورت گرفت

مرگ فجیع یک زن در زندان ملایر! + جزییات

رضا ضراب در زندان نیست! / او با یک زن دیده شد!

خانم دکتر از سوی عضو شورای شهر بدجوری کتک خورد!

عرفان خوشگله دستگیر شد / او دنبال زنان مطلقه بود!

ماجرای انتشار فیلم پرونده جنجالی 5 عضو شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر جوان بالای سر جسد مادرش+عکس

دزد 17 ساله آبروی دختر 9 ساله مشهدی را هم با خود برد !

تن فروشی زن بخاطر بی غیرتی شاهین

ازدواج عجیب پسر 7 ساله با مادرش ! + عکس

اقدام شوم با میترا 20 ساله در مهمانی استخر خصوصی!

ازدواج نوشین با داماد شیطان صفت ! / او قبل از ازدواج به حجله مجتبی رفته بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police پلیس راهور بیمه حوادث Accidents پلیس راهور خودرو شهری ناجا تصادفات عکس دختر آزار پلیس فیلم زن مرد زندگی خانواده ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اعلام کرد که ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند.

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ترافیک صبحگاهی شهر تهران گفت: در رصدهای پلیسی مشخص شد که از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، ترافیک در بیشتر معابر پر تردد پایتخت آغاز شده است. این ترافیک از غرب، شرق و جنوب تهران به سمت مراکز و شمال شکل گرفته و در حال حاضر از حجم آن کاسته شده است. با این وجود با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود از حدود ساعت ۱۷ ترافیک عصرگاهی آغاز شود، ماموران پلیس راهور از آمادگی لازم برای مدیریت ترافیک برخوردارند. لازم است مردم نیز از ترددهای غیرضروری با خودروی شخصی خود در ساعات پیک ترافیک خودداری کنند.

وی درباره معابر و بزرگراه‌های دارای بار ترافیک صبحگاهی نیز گفت:‌ در بزرگراه تهران - کرج، بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، بزرگراه شهید بابایی محدوده خیابان نیروی زمینی، بزرگراه شهید زین الدین در محدوده صدف ، بزرگراه علامه جعفری در محدوده شقایق ، بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان، بزرگراه شهید لشگری در محدوده شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان ترافیک پرحجم اما روان بود. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:  در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره )، بزرگراه شهید آبشناسان در محدوده سردار جنگل، بزرگراه شهید همت در محدوده جنت آباد ، بزرگراه شهید چمران در محدوده پارک نهج البلاغه ترافیک نیمه سنگین بود. همچنین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی در محدوده شهیدان، خیابان جانبازان در محدوده میدان میدان امام رضا (ع) نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

احسان‌پور افزود:‌ در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید، بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در محدوده ستاری نیز ترافیک صبحگاهی نیمه سنگین بود.

وی با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت از تونل‌های درون شهری ممنوع است، گفت: لازم است موتورسواران از تردد از داخل تونل‌های شهری پرهیز کنند. همچنین عابران پیاده نیز حتما از گذرگاه‌های مخصوص عابرپیاده تردد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند