Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی در سطح جزیره خارگ همواره به عنوان یکی از مسائل مهم مد نظر دولت در بخش ویژه خارگ بود.

وی افزود: باتوجه به اهمیت ارتباطات در جزیره مهم و استراتژیک خارگ یک تیم فنی از کارشناسان عالی رتبه مخابراتی بومی در این بخش ویژه مشغول به شناسایی نقاط کور ارتباطی شدند، این نقاط شناسایی و به اپراتورهای ایرانسل و همراه اول اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همکاری مخابرات جزیره خارگ به زودی یک سیستم تقویت کننده همراه اول در محدوده شهری بخش ویژه خارگ راه اندازی و همچنین سیستم کلی شرکت ایرانسل در این جزیره ارتقا خواهد یافت.

رضایی گفت: با راه اندازی این دو پروژه مخابراتی در بخش ویژه خارگ مشکلات حوزه دیتا این اپراتورها تا حدود بسیار زیادی حل خواهد شد.

کد خبر 4402358

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ محمود رضایی مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج احتکار خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل

مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد...

طرفداری| رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش فعلا برگزار نخواهد شد..
پروازهای کشورهای مختلف‌ به مقصد دبی، به دلیل جاری شدن سیل شدید و بی‌سابقه‌ در‌ امارات، لغو شده است. در همین راستا مسابقاتی که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

بنا بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا روزهای 31 فروردین تا 8 اردیبهشت به میزبانی جزیره کیش برگزار شود. تاریخ جدید به زودی اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • دم‌کرده این گیاه مثل یک خواب‌آور قوی عمل می‌کند
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت