Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، بعد از ظهر پنج شنبه و با حضور شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و حجت الاسلام حسینی، امام جمعه ملارد،  مهندس محمودی نماینده مردم شهرستانهای غرب تهران، جمعی از مدیران و روسای ادارات  از زحمات بهمن خطیبی فرماندار سابق ملارد قدردانی و توکلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکر الله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در حاشیه این مراسم  در گفتگو با برنا نحوه انتخاب فرماندار اشاره کرد و گفت: در رابطه با تعیین فرماندار با استفاده از ارزیابی ها و دلایل، تغییرات پذیرفته می شود و اینکه گلایه وجود دارد که افرادی طبق توصیه و فشار انتخاب می شوند این مسئله درست نیست و برای انتخاب به هیچ عنوان زیر بار فشار نمی رویم و با تعیین فرماندار و نماینده دولت حتما تصمیم گیری به صورت دقیق انجام می شود.

گفتنی است، حسین توکلی جوانی کاردان و دارای دکترا در رشته  جغرافیای شهری است سوابق اجرایی ازجمله بخشدار کهریزک، عضو شورای اسلامی شهر باقرشهر، عضو شورای اسلامی شهرستان ری، مشاور فرماندار شهرستان ری در امور شوراها، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل همگانی شهر کهریزک، مدیر حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری باقرشهر، مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر، عضو شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان ری، عضو کارگروه انطباق بررسی مصوبات شوراهای بخش خاوران و شهرستان ری، عضو هیئت مؤسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان ری، عضو علی‌البدل معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شهرستان ری، مدیر اجرایی در انتخابات  اعم از (بازرسی ، اجرایی ، نماینده  ویژه فرماندار و بخشدار در انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا از سال 80  را در کارنامه خود دارد و یکی از بسیجیان فعال حوزه بسیج کارمندان شهید پلارک سپاه حضرت روح‌الله (ره) است .

 

 

 

حسین توکلی در شورای شهر باقر شهر و بخشدار کهریزک فعالیت میکرده و به عنوان یکی از فرمانداران جوان استان در شهرستان ملارد از سوی مهندس مقیمی استاندار تهران منصوب گردید.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شکر شوراهای شهر و روستا معارفه معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
-اجلاسیه نماز و یادواره شهدای دانش آموز به یاد شهید شاخص «ظفر خالدی» در آموزشگاه فجر اسلام شهرکرد برگزار شد.
-رزمایش بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان برگزار شد.
-در مراسمی از شورای اسلامی شهر بن  و روستای لارک  به عنوان شورا‌های نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی شد.
-از اعضای شورا‌های اسلامی شهر سامان تجلیل شد.
-به مناسبت هفته کار و کارگر از کارگران شهرداری فرخشهر تجلیل و برای رفع مشکلات بیمه‌ای آنان هم اندیشی شد.
-جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان اردل با عنوان دختران ماه با مشارکت آستان قدس رضوی در امامزاده شاهزاده عزیزالله شهر اردل برگزار شد.
-فرماندار شهرستان بروجن در شورای آرد و نان ز پلمپ یک واحد نانوایی به علت عرضه آرد خارج از شبکه خبر داد.
-عملیات بهسازی و آسفالت معابر روستای دشتی در بخش زاینده رود با بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
-آزمون کتبی طرح زندگی با آیه‌ها در سالن اجتماعات دبیرستان شهید مظلوم فرخ شهر برگزار شد.
-دفتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان فلارد راه اندازی شد.
-در جلسه شورای اداری شهرستان شهرکرد به میزبانی روستای مصطفی آباد بخش لاران مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان تداخلات اراضی، فضا‌های ورزشی و طرح‌های هادی روستایی بررسی شد.
-پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای در بخش بلداجی افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد