Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@14:03:52 GMT

رفتار غیر اخلاقی تهیه کننده با یک زن در جلسه کاری +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۷۷۹۳

رفتار غیر اخلاقی تهیه کننده با یک زن در جلسه کاری +عکس

در سال ۲۰۱۱ فیلمی از یک تهیه کننده هالیوودی منتشر می‌شود که در آن فیلم دیده می‌شود که هاروی واین اشتاین در یک جلسه کاری به رفتار‌های ناپسندی می‌کند.

خبرگزاری میزان: در سال ۲۰۱۱ فیلمی از یک تهیه کننده هالیوودی منتشر می‌شود که در آن فیلم دیده می‌شود که هاروی واین اشتاین در یک جلسه کاری به همارش تجاوز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکای نیوز این فیلم شرم آور را پخش کرده است که در یک جلسه کاری آقای اشتاین سعی دارد آن زن ۲۸ ساله را در آغوش بگیرد و جملات تحریک آمیز را به او ابراز کند. خانم تامسون که برای یک قرار کاری به دفتر این تهیه کننده هالیوودی به نیویورک آمده بود تا کار‌های مربوط به ساخت فیلم را انجام دهد، که با رفتار شرم آور او رو به رو می‌شود.


به گزارش خبرگزاری میرر، قرار بوده است که آن زن با تیم مالی پروژه ملاقات داشته باشد که با تهیه کننده فیلم تنها در دفترش رو به رو می‌شود. در هنگام ملاقات آقای اشتاین به منشی می‌گوید کسی مزاحم آنان شود. بعد از پایان جلسه قرار بعدی آن‌ها در لابی یک هتل گذاشته می‌شود. تهیه کننده او را به اتاق خودش دعوت می‌کند که خانم تامسون فکر کرده است که به اتاق کنفراس می‌روند.


به دنبال این اتفاق، در ماه ژون خانم تامسون از این تهیه کننده به دلیل تجاوز جنسی به دادگاه شکایت می‌کند. این در حالی است که او همیشه تمامی اتهمات در مورد تجاوز جنسی را تکذیب می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تهیه کننده هالیوودی تجاوز همکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر،  حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی