Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بهارلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد از بعد از امتحانات خردادماه تا 15 شهریورماه در مراکز اسکان موقت و دائم آموزش و پرورش شهر تهران پذیرش شدند.
وی گفت: تابستان امسال علاوه بر 16 مرکز اسکان دائم، 26 مدرسه با 244 کلاس درس با حداقل امکانات از جمله یخچال، تلویزیون، پتو و فرش برای استقرار مسافران تجهیز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهارلو افزود: کلاس های درس برای اسکان مسافران براساس ویژگی ها و امکانات در سه سطح «ویژه»، «الف» و «ب» تقسیم بندی شده که نرخ آنها برای فرهنگیان به ترتیب 280 هزار ریال، 245هزار ریال و 180 هزار ریال با ظرفیت پنج نفر تعیین شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه فرهنگیان برای اسکان در مراکز این نهاد اولویت هستند، افزود: در صورت وجود ظرفیت کافی، غیرفرهنگیان نیز در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش می شوند که تابستان امسال از یکصد و 12هزار و 500 میهمان، 30 درصد غیرفرهنگی بودند.
وی،نرخ اسکان در کلاس های درس «ویژه»، «الف» و «ب» برای مسافران غیرفرهنگی، کارکنان لشکری و کشوری را به ترتیب 605هزار ریال، 460هزار ریال و 390هزار ریال عنوان کرد.
بهارلو درباره نرخ مراکز اسکان دائم گفت: نرخ این مراکز بستگی به منطقه دارد که به صورت میانگین تختی 25هزار تومان است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران اظهارداشت: اسکان مسافران جز ماموریت های اصلی این نهاد نیست اما به دلیل وجود امکانات، در تلاش است مسافرت ارزان قیمتی را برای کارکنان فراهم کند و مبالغ دریافتی از مسافران نیز صرف تامین هزینه آب، برق و نگهداری و تجهیز مراکز می شود.
وی با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش شهر تهران برای کاهش مراکز اسکان موقت(کلاس های درس) و افزایش مراکز اسکان دائم گفت: در بعضی از مناطق چنین روندی اجرا شده و مراکز اسکان دائم توسعه پیدا کردند که تحقق بیشتر این موضوع بستگی به اختصاص اعتبار قابل توجه از سوی دولت دارد.
بهارلو با بیان اینکه تابستان امسال مرکز آموزشی رفاهی و باشگاه پیشکسوتان در منطقه 11 تهران افتتاح شد، افزود: سال تحصیلی جدید نیز در منطقه پنج علاوه بر یک مرکز درمانی، یک مرکز اسکان با 42 سوئیت و امکانات مناسب به بهره برداری می رسد.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش برق شهر تهران فرش مسافران رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی