Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورغلامی می گوید بازیکنانش تجربه کافی برای بازی در دربی را دارند.

طرفداری- فرهاد پورغلامی ابراز امیدواری کرد، تیم ملوان بندرانزلی در دربی گیلان به پیروزی دست یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل سپیدرود رشت در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت:

دربی گیلان هم به مانند همه دربی‌های دنیا حساسیت بالایی دارد و امیدوارم فردا ما برنده بازی باشیم تا هواداران‌مان خوشحال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

ما برای بازی فردا سه بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما امیدواریم که بازیکنان جانشین بتوانند توانایی خود را در زمین به بهترین شکل ارائه کنند.

سرمربی تیم  فوتبال ملوان در واکنش به پرسش خبرنگاران در مورد مسائل و مدیریتی این باشگاه خاطر نشان کرد:

صحبت در این موارد در حیطه کاری من نیست. من فقط می‌توانم آرزو کنم که مشکلات‌مان حل شود.

پورغلامی با بیان اینکه دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند، یادآور شد:

سپیدرود فقط یک بازی با مربیگری علی کریمی انجام داده است و ما توانستیم بازی آخر این تیم را آنالیز کنیم. البته آنها فیلم بازی ما را دیده‌اند و فکر می‌کنم هر دو تیم شناخت کافی از یکدیگر داشته باشند.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود تعدادی از نفرات تیمش تجربه دربی شمال را ندارند و شاید این مسئله به ضرر تیم‌شان تمام شود، گفت:

نه، این‌طور نیست. بازیکنان ملوان تجربه بازی‌های این‌چنینی را دارند. همین نزدیک‌پور، بازیکن جوان تیم ما فصل گذشته در دربی شمال گلزنی کرده است. حتی میلاد کمندانی هم تجربه دربی دارد. فقط یکی دو بازیکن شاید تجربه چنین بازی را نداشته باشند که این هم جای نگرانی ندارد ان‌شاءالله که با بازی خوب بتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

سرمربی تیم  فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی فردا به بازی زیبا فکر می‌کند یا صرفا نتیجه گرفتن، خاطرنشان کرد:

مسلماً بازی در جام حذفی شرایطش کاملاً متفاوت است و قطعاً باید نتیجه لازم را بگیری تا صعود کنی. ما به هر دو مسئله اهمیت می‌دهیم هم بازی زیبا و نتیجه خوب. امیدوارم هر دوی آنها را در بازی فردا داشته باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که قهرمانی‌اش در بوندسلیگا را قطعی کرده به دنبال پیروزی در بازی‌های باقیمانده و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری است. آنها فردا در بای‌آرنا میزبان اشتوتگارت هستند. آلونسو در نشست خبری پیش از دیدار، از آنها تمجید و تاکید کرد که تلاش می‌کنند لیگ را بدون باخت به پایان برسانند.

نظرتان در مورد اشتوتگارت؟
اشتوتگارت واقعا خوب بازی می‌کند، آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و فوتبال جذابی بازی می‌کنند. ما برای یک بازی فشرده و سخت آماده هستیم. آنها منعطف هستند و در کار با توپ عالی نشان داده‌اند، برای من آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا در این فصل هستند و ما فردا مقابل یکی از بهترین‌های اروپا قرار می‌گیریم.

غیبت گرانیت ژاکا؟
گرانیت بازی فردا را به دلیل کارت زرد پنجم خود و محرومیت از دست خواهد داد. من به تیم اعتماد دارم که بدون او می‌توانیم خوب بازی کنیم. او به وضوح نفوذ زیادی در تیم دارد اما ما گزینه‌های کافی را برای پر کردن جای او در اختیار داریم.

وضعیت چمن بعد از جشن قهرمانی برابر وردربرمن و ورود هواداران؟
با مسئولان نگهداری چمن صحبت کرده‌ایم. می‌گویند چمن خوب و قابل بازی است. بعد از جشن‌ها مهم است که چمن شرایط خوبی داشته باشد و خوشبختانه مشکلی نیست.

به تمام کردن لیگ بدون باخت فکر می‌کنید؟
آدمی نیستم که به رکوردها فکر کنم و برایم مهم باشند اما قطعاً بردن لیگ با حداکثر امتیازات ممکن لذت خاصی دارد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود