Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام حیدر مصلحی طی حکمی به عنوان جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب شد.

شایان ذکر است، در احکام جداگانه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور به عنوان مشاور عالی، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی به عنوان معاون تربیت و آموزش، حجت‌الاسلام مهدی حسینی به عنوان معاون نظارت و بازرسی و حجت‌الاسلام صفرعلی مرادی نیز به عنوان مسئول واحد ویژه امور روحانیون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی دفاعی و امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت

«شیخ عبدالمجید الزندانی» از روحانیون «سرشناس» یمنی امروز(دوشنبه) در سن ۸۲ سالگی در استانبول درگذشت.

به گزارش مشرق، الزندانی ریاست شورای مشورتی حزب اصلاح طلب التجمع الیمنی را برعهده داشت. این حزب یکی از بزرگترین احزاب سیاسی در یمن بود که امتداد فکری اخوان المسلمین به شمار می رفت.

الزندانی همچنین بنیان گذار دانشگاه اسلامی الایمان در یمن بود و سازمان جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت را در مکه بنیان گذاری کرد.

شیخ عبدالمجید الزندانی سال ۱۹۴۲ در روستای الظهبی در شهرستان الشعر از توابع استان اب در یمن به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در مصر سپری کرد و از دانشگاه الازهر مدرک گرفت و پس از انقلاب ۱۹۶۷ به یمن بازگشت و فعالیت های سیاسی را از سرگرفت.

وی در زمان حضور در مصر با اخوان المسلمین در ارتباط بود و همین موضوع باعث دستگیری، اخراج از دانشگاه و تبعید او از این کشور شد.

الزندانی به دلیل دیدگاههای دینی و سیاسی خود با انتقادهای شدیدی روبرو بود. آمریکا او را در سال ۲۰۰۴ به اتهام «حمایت از تروریسم» در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داد.

الزندانی همچنین از مخالفان حکومت انصارالله یمن بود و سالها در عربستان زندگی کرد. او همچنین توسط مقامات عربستان حضر خانگی شد و پس از آنکه علمای ارشد عربستان، با صدور بیانیه ای اخوان المسلمین را «تروریسم» خواند، مجبور گردید سال ۲۰۲۰ عربستان را به مقصد ترکیه ترک کند.

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد